WEBINAR GRATUIT ON-DEMAND
ITIL® – De la Teorie la Practică
Află cum ITIL® 4 ghidează inovația și agilitatea în serviciile IT
Speaker: Adrian Bunea
Durată: 1 oră și 30 minute
Descoperă secretele eficienței organizaționale cu ITIL® 4! Află cum acest cadru revoluționar poate transforma teoria în practică, optimizând procesele și crescând performanța operațională în era digitală. Vizionează webinar-ul nostru on-demand pentru a explora avantajele concrete ale ITIL® 4 și pentru a înțelege cum această versiune actualizată poate fi cheia succesului în lumea serviciilor IT contemporane.
Te invităm la curs ITIL 4 introductiv, moderată de un speaker cu o vastă experiență în domeniul serviciilor IT. Alătură-te pentru a descoperi cum ITIL® 4 devine un catalizator pentru succesul operațional și inovație, și cum poți valorifica avantajele sale în activitatea ta zilnică, adaptându-te la schimbările rapide din tehnologie și managementul serviciilor IT.
Descoperă cursurile complete cu certificare ITIL® 4.
Acest curs ITIL introductiv este potrivit pentru:
- Profesioniștilor IT
- Managerilor IT
- Specialiștilor în managementul serviciilor
- Profesioniștilor în cercetare și dezvoltare
- Managerilor de proiect
- Oricui este interesat de dezvoltare profesională
Adrian Bunea este un trainer cu o experiență vastă, acumulată în peste 11 ani de proiecte de succes în domeniul IT și peste 10 ani de experiență în calitate de trainer si practician ITIL®, cu peste 1000 de cursanți.
Adrian are o istorie demonstrată de performanță în gestionarea eficientă a proiectelor și proceselor comune IT- business, îmbinând expertiza sa în infrastructurile IT și cunoștințele profunde despre metodologia ITIL®.
Introducerea speaker-ului, obiectivele webinar-ului și o trecere în revistă a evoluției ITIL® până la ITIL® 4, subliniind importanța sa pentru adaptarea la schimbările din managementul serviciilor IT.
Explorarea modului în care ITIL® 4 sprijină excelența operațională și inovația, facilitând transformarea digitală și alinierea IT-ului cu obiectivele de afaceri.
Prezentarea succintă a principiilor fundamentale și a celor patru dimensiuni, evidențiind relevanța și aplicabilitatea lor în contexte organizaționale diverse.
Analiza unor studii de caz concrete care demonstrează aplicarea ITIL® 4 în îmbunătățirea gestionării serviciilor IT și impactul real observat în organizații.
Prezentarea structurii și conținutului cursului ITIL® 4 Foundation, împreună cu beneficiile pentru profesioniștii IT.
FAQ curs ITIL introductiv
Ce valoare aduce cursul „ITIL: de la teorie la practică” pentru echipele IT?
Cum sprijină acest curs obiectivele de eficiență operațională în companie?
Prin aplicarea practică a proceselor ITIL (incident management, change management, problem management etc.), echipele pot reduce timpii de nefuncționare, pot preveni recurența erorilor și pot crește nivelul de satisfacție al utilizatorilor interni. Se generează astfel un impact direct asupra KPI-urilor IT.
Ce tipuri de echipe beneficiază cel mai mult de parcurgerea acestui curs?
Cum contribuie acest curs la creșterea ROI-ului investițiilor IT?
Cât de importantă este înțelegerea ITIL în contexte de transformare digitală?
Ce tipuri de instrumente sau resurse sunt prezentate în cadrul acestui curs ITIL introductiv?
Cursul include exemple de șabloane pentru fluxuri de incident/change/problem management, bune practici pentru definirea SLAs, recomandări de tooluri ITSM (precum ServiceNow, Jira Service Management) și exerciții de analiză de procese reale. Accentul este pus pe transferabilitate în mediul propriu al companiei.
Cum poate fi integrat acest curs în planul de dezvoltare profesională al echipei IT?
Accesează Gratuit Webinar-ul