ITIL® 4 Specialist – Create, Deliver and Support (curs + examen)

Cursul ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver and Support acoperă activitățile de gestionare a serviciilor “de bază” și extinde domeniul de aplicare actual ITIL pentru a include “crearea” de servicii. Acesta se concentrează pe integrarea diferitelor fluxuri de valori și activități pentru a crea, a furniza și a sprijini produse și servicii bazate pe IT, acoperind, în același timp, practicile, metodele și instrumentele de sprijin.

Modulul ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver and Support oferă practicienilor IT o înțelegere a calității serviciilor și a metodelor de îmbunătățire, permițându-le să continue să furnizeze cliențior servicii inovatoare, dar fiabile, bazate pe tehnologie, pe o piață din ce în ce mai competitivă.

ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver and Support se adresează persoanelor care își continuă călătoria în managementul serviciilor, managerilor și practicienilor ITSM care gestionează operarea produselor și serviciilor IT, precum și celor responsabili pentru livrarea acestora end-to-end, de asemenea și deținătorilor de certificări ITIL existente care doresc să își actualizeze și să-și dezvolte cunoștințele pe mai departe.

Participanții la curs vor primi:

  • Suport de curs acreditat PeopleCert in format electronic
  • Simulări examinare
  • Voucher de examen*
  • Core Guidance Exam eBook – acesta devine disponibil în contul PeopleCert al candidatului și reprezintă o sursă valoroasă de informații pentru activitatea acestuia de zi cu zi. Manualul dispune de funcții precum adnotarea.
  • “Letter of course attendance” în format electronic

* De la 1 februarie 2022 toate examenele ITIL se susțin exclusiv remote prin intermediul serviciului PeopleCert Online Proctoring. Candidații trebuie sa descărce și să instaleze software-ul ExamShield și să efectueze un test de compatibilitate înainte de a susține examenul.

Instrucțiuni pentru Online Proctored Exams: https://www.youtube.com/watch?v=7mI7-_FkW34

Cui i se adresează?

  • Persoanelor care gestionează operarea serviciilor informatice și digitale;
  • Persoanelor responsabile de livrarea integrală a produselor și serviciilor, inclusiv dezvoltarea, implementarea, monitorizarea și asistența;
  • Persoanelor responsabile de siguranța faptului că serviciile sunt furnizate și sprijinite în conformitate cu nivelurile convenite;
  • Practicienilor ITSM care gestionează operarea produselor și serviciilor IT și digitale, precum și cei responsabili de livrarea integrală.

Ce vei învăța?

Participanții la acest curs vor învăța să:

  • Înțeleagă cum să planifice și să construiască un flux de valori de serviciu pentru a crea, a livra și a sprijini servicii prin:
    • Învațarea conceptelor și provocărilor legate de structura organizațională, capacitățile echipei, rolurile și cultura în cadrul SVS;
    • Înțelegerea valoarii unei comunicării pozitive;
    • Înțelegerea planificarii și gestionarii resurselor din SVS;
    • Înțelegerea valorii și utilizării IT în cadrul SVS.
  • Descopere modul în care practicile ITIL relevante contribuie la crearea, livrarea și asistența în cadrul SVS și fluxurile de valori prin:
    • Înțelegerea modului de a proiecta, dezvolta și de a face tranziția unui flux de valori utilizând practicile ITIL;
    • Sporirea furnizarii de asistență utilizatorilor utilizând practicile ITIL.
  • Creeze, să furnizeze și să ofere servicii de asistență prin:
    • Prioritizarea, structurarea și coordonarea muncii și a activităților;
    • Înțelegerea considerațiilor privind cumpărarea versus construirea, a opțiunilor de aprovizionare și gestionarea integrării serviciilor (SIAM).

Cerințe preliminare:

  • Cursanții trebuie să dețină certificarea ITIL 4 Foundation sau să fi participat și să fi promovat ITIL 4 Managing Professional Transition;
  • ITIL v3 sau versiunile anterioare ale certificatelor ITIL Foundation NU sunt o condiție prealabilă validă.

Agenda cursului:

Materialele de curs sunt în limba Engleză. Predarea se face în limba Română.

  • ITIL 4 Foundation recap
  • The evolution of professionalism in IT and service management
  • Using information and technology to create, deliver, and support services
  • Value streams to create, deliver, and support services
  • Prioritizing and managing work

Recomandăm să continui cu:

ITIL® 4 Managing Professional Certification

ITIL® 4 Strategic Leader

ITIL® 4 – Master

Programe de certificare

Examenul de certificare ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver and Support:

  • Multiple choice examination questions
  • 40 questions
  • 28 marks required to pass (out of 40 available) – 70%
  • 90 minutes duration (NOTE: Candidates taking the exam in a language that is not their native or working language may be awarded 25% extra time, i.e. 113 minutes in total.)
  • Closed book

Solicită ofertă personalizată pentru 2 sau mai multe persoane.

Detalii curs

Durată

3
zile

Preț

1500 EUR

Modalități de livrare

Predare în clasă, Clasă hibridă, Clasă virtuală

Nivel de specializare

3. Professional

Roluri asociate

CTO, IT Manager

        Solicită ofertă personalizată pentru 2 sau mai multe persoane.

        *ITIL® is a registered trade mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved.*