ITIL® 4 Foundation – Curs de 5 zile

În cadrul cursului ITIL® 4 – Foundation, vei învăța despre conceptele cheie, principii,  procese și funcții care permit furnizarea cu succes a serviciilor IT.

Opțiunea livrării cursului ITIL® 4 – Foundation în 5 zile, oferă participanților o pregătire intensivă pentru examenul de certificare.

Participanții la curs vor primi:

  • Suport de curs acreditat PeopleCert in format electronic
  • Simulări examinare
  • Voucher de examen*
  • Core Guidance Exam eBook – acesta devine disponibil în contul PeopleCert al candidatului și reprezintă o sursă valoroasă de informații pentru activitatea acestuia de zi cu zi. Manualul dispune de funcții precum adnotarea.
  • “Letter of course attendance” în format electronic

* De la 1 februarie 2022 toate examenele ITIL se susțin exclusiv remote prin intermediul serviciului PeopleCert Online Proctoring. Candidații trebuie să descarce și să instaleze software-ul ExamShield și să efectueze un test de compatibilitate înainte de a susține examenul.

Instrucțiuni pentru Online Proctored Exams: https://www.youtube.com/watch?v=7mI7-_FkW34

Cui i se adresează?

Cui i se adresează?

Noua versiune a celor mai bune practici în managementul serviciilor IT se numește ITIL® 4.

ITIL® 4 – Foundation reprezintă primul nivel din traseul de certificare pentru noua versiune, urmat de ITIL® 4 – Managing Professional, ITIL® 4 – Leader strategic și ITIL® 4 – Master.

ITIL® 4 – Foundation conține elementele, conceptele și terminologia cheie utilizate ca model de operare end-to-end pentru crearea, livrarea și îmbunătățirea continuă a produselor și serviciilor de tehnologie.

Ce vei învăța?

Ce vei învăța?

  • cum să îmbunătățești gestionarea serviciilor IT prin adoptarea celor mai bune recomandări și principii ITIL®;
  • să faci recomandări; o abordare holistică pentru facilitarea creării valorii cu clienții sub formă de produse și servicii;
  • care este vocabularul de afaceri specific managementului serviciilor;
  • care sunt etapele și practicile necesare pentru identificarea cerințelor și transformarea acestora în servicii care acoperă nevoile.

Cerințe preliminare:

Cerințe preliminare:

Nu sunt necesare anumite cunoștințe specifice pentru a participa la acest curs.

Este necesar totuși să cunoști limba engleză la nivel de bază, întrucât suportul de curs și examenul sunt în limba engleză.

Agenda cursului:

Materialele de curs sunt în limba Engleză. Predarea se face în limba Română.

Agenda cursului:

Materialele de curs sunt în limba Engleză. Predarea se face în limba Română.

  •  Introduction to service management and why it is relevant
  •  What is ITIL
  •  Certification paths
  •  Exam preparation
  •  Main differences between ITIL 2011 and ITIL 4
  •  ITIL 4 key concepts
  •  The four dimensions of service management
  •  The service value system
  •  The management practices

Este recomandat să continui cu:

Este recomandat să continui cu:

ITIL® 4 Managing Professional Certification

ITIL® 4 Strategic Leader

ITIL® 4 – Master

Programe de certificare

Programe de certificare

ITIL® 4 Foundation Exam –  acest examen de certificare conține 40 de întrebări cu variante multiple de răspuns. Pentru a promova examenul de certificare este necesar să obții cel puțin 26 de răspunsuri corecte.

ITIL® 4 Foundation – Curs de 5 zile

Detalii curs

Durată

5
zile

Preț

1080 EUR

Modalități de livrare

Predare în clasă, Clasă hibridă, Clasă virtuală

Nivel de specializare

2. Associate

Roluri asociate

CTO, IT Manager

      *ITIL® is a registered trade mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved.*