În cadrul acestui curs, studenții vor învăța despre conceptele cheie, principii, procese și funcții are permit furnizarea cu succes a serviciilor IT.
Suportul pentru acest curs este asigurat de Bittnet Training.
Cursul vine la pachet cu examenul de certificare, examen care va fi susținut în ultima zi de curs.
Noua versiune a Celor mai bune practici în managementul serviciilor IT se numește ITIL® 4.
ITIL® 4 – Foundation reprezintă primul nivel din traseul de certificare pentru noua versiune, urmat de ITIL® 4 – Managing Professional, ITIL® 4 – Leader strategic și ITIL® 4 – Master.
ITIL® 4 – Foundation conține elementele, conceptele și terminologia cheie utilizate ca model de operare end-to-end pentru crearea, livrarea și îmbunătățirea continuă a produselor și serviciilor de tehnologie.
După finalizarea acestui curs, studenții vor știi:
- cum să îmbunătățească gestionarea serviciilor IT prin adoptarea celor mai bune recomandări și principii ITIL®
- să facă recomandări; O abordare holistică pentru facilitarea creării valorii cu clienții sub formă de produse și servicii.
- care este vocabularul de afaceri specific managementului serviciilor.
- care sunt etapele și practicile necesare pentru identificarea cerințelor și transformarea acestora în servicii care acoperă nevoile.
Pentru a participa în cadrul acestui curs, nu sunt necesare anumite cunoștințe.
Este necesar ca studenții să cunoască limba engleză la nivel de bază, întrucat suportul de curs și examenul sunt în limba engleză.
Module 1 – Key concepts from Lean, Agile și DevOps embeded in ITIL practices;
Module 2 – The four dimensions of ITSM and the seven Guiding Principles from ITIL;
Module 3 – The Service Value Chain and Continual Improvement;
Module 4 – The Practices for IT management recommended in ITIL;
Module 5 – Change management, Incident management, Problem management and Service Desk management.
ITIL® 4 Managing Professional Certification
- ITIL ® 4 Specialist Create, Deliver and Support
- ITIL ® 4 Specialist Drive Stakeholder Value
- ITIL ® 4 Specialist High-velocity IT
- ITIL ® 4 Strategist Direct, Plan and Improve
ITIL® 4 Strategic Leader
- ITIL ® 4 Strategist Direct, Plan and Improve
- ITIL ® 4 Leader Digital and IT Strategy.
ITIL® 4 – Master
ITIL® 4 Foundation Exam – 40 de întrebări cu variante multiple. Pentru a promova examenul este necesar ca studenții să aibă 26 răspunsuri corecte.

Detalii curs
*ITIL® is a registered trade mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved.*
Într-o economie bazată pe cunoaștere, educarea și instruirea angajaților reprezintă o investiție în vederea obținerii unei performanțe îmbunătățite pe termen scurt, precum și a succesului pe termen lung al organizației.
DORESC SĂ MĂ ÎNSCRIU LA CURS
Vă rog să mă contactați: