ITIL® 4 Foundation – Curs de 3 zile (curs + examen)

În cadrul cursului ITIL® 4 – Foundation, vei învăța despre conceptele cheie, principii,  procese și funcții care permit furnizarea cu succes a serviciilor IT.

Participanții la curs vor primi:

  • Suport de curs acreditat PeopleCert in format electronic
  • Simulări examinare
  • Voucher de examen*
  • Core Guidance Exam eBook – acesta devine disponibil în contul PeopleCert al candidatului și reprezintă o sursă valoroasă de informații pentru activitatea acestuia de zi cu zi. Manualul dispune de funcții precum adnotarea.
  • “Letter of course attendance” în format electronic

BONUS

Transformăm o oportunitate într-o alegere inteligentă! Beneficiază de o șansă suplimentară cu Take2 Re-sit Exam!”

Bittnet Training îți oferă o oportunitate unică: achiziționează cursul în perioada 15 septembrie 2023 – 31 octombrie 2023 și primești bonus Take2 Re-sit Exam. Ce înseamnă asta pentru tine?

Dacă dintr-un motiv sau altul nu treci examenul inițial, noi te susținem cu o a doua șansă! Funcționalitatea Take2 este activată exclusiv atunci când obții un rezultat ‘nereușit’ la examenul inițial. În această situație, un nou voucher pentru un examen supervizat online este generat automat.

Candidații care aleg să utilizeze serviciul Take2 trebuie să-și programeze și să susțină examenul de retestare în decurs de șase (6) luni de la data efectuării examenului inițial.

Avem grijă de tine și îți oferim oportunitatea de a-ți atinge obiectivele fără griji financiare!
Totuși, amintim că bonusul Take2 nu poate fi cumulat cu alte oferte, reduceri sau promoții.

 

* De la 1 februarie 2022 toate examenele ITIL se susțin exclusiv remote prin intermediul serviciului PeopleCert Online Proctoring. Candidații trebuie să descarce și să instaleze software-ul ExamShield și să efectueze un test de compatibilitate înainte de a susține examenul.

Instrucțiuni pentru Online Proctored Exams: https://www.youtube.com/watch?v=7mI7-_FkW34

Cui i se adresează?

Noua versiune a celor mai bune practici în managementul serviciilor IT se numește ITIL® 4.

ITIL® 4 – Foundation reprezintă primul nivel din traseul de certificare pentru noua versiune, urmat de ITIL® 4 – Managing Professional, ITIL® 4 – Leader strategic și ITIL® 4 – Master.

ITIL® 4 – Foundation conține elementele, conceptele și terminologia cheie utilizate ca model de operare end-to-end pentru crearea, livrarea și îmbunătățirea continuă a produselor și serviciilor de tehnologie.

Ce vei învăța?

  • cum să îmbunătățești gestionarea serviciilor IT prin adoptarea celor mai bune recomandări și principii ITIL®;
  • să faci recomandări; o abordare holistică pentru facilitarea creării valorii cu clienții sub formă de produse și servicii;
  • care este vocabularul de afaceri specific managementului serviciilor;
  • care sunt etapele și practicile necesare pentru identificarea cerințelor și transformarea acestora în servicii care acoperă nevoile.

Cerințe preliminare:

Nu sunt necesare anumite cunoștințe specifice pentru a participa la acest curs.

Este necesar totuși să cunoști limba engleză la nivel de bază, întrucât suportul de curs și examenul sunt în limba engleză.

Agenda cursului:

Materialele de curs sunt în limba Engleză. Predarea se face în limba Română.

Module 1: Introduction

Module 2: Key concepts of service management

  • The concept of value
  • Stakeholder and service consumer roles
  • Service offerings
  • Creating value with services

Module 3: Key concepts of ITIL 4

  • Four dimensions of service management
  • ITIL service value system
  • Service value chain

Module 4: The guiding principles 

  • Introduction to the guiding principles
  • Using the guiding principles

Module 5: ITIL 4 management practices  

  • Purpose of the ITIL practices
  • Overview of eight ITIL practices
  • Key management practices – Part 1
  • Key management practices – Part 2
  • Key management practices – Part 3

Module 6: Course review  

Recomandăm să continui cu:

ITIL® 4 Managing Professional Certification

ITIL® 4 Strategic Leader

ITIL® 4 – Master

Programe de certificare

ITIL® 4 Foundation Exam –  acest examen de certificare conține 40 de întrebări cu variante multiple de răspuns. Pentru a promova examenul de certificare este necesar să obții cel puțin 26 de răspunsuri corecte.

ITIL® 4 Foundation – Curs de 3 zile

Oferte personalizate pentru grupuri de minim 2 persoane

Detalii curs

Următoarea clasă programată: 25.11.2024

Durată:

3
zile

Preț:

935 EUR

Livrare:

Predare în clasă, Clasă hibridă, Clasă virtuală

Nivel:

2. Associate

Roluri:

CTO, IT Manager

Oferte personalizate pentru grupuri de minim 2 persoane

*ITIL® is a registered trade mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved.*

FAQ curs ITIL® 4 Foundation

Ce este certificarea ITIL® 4 Foundation?

ITIL® 4 Foundation este nivelul introductiv al cadrelor ITIL, care oferă o înțelegere generală a managementului serviciilor IT și a practicilor moderne de management.

Care sunt beneficiile obținerii certificării ITIL® 4 Foundation?

Certificarea ITIL® 4 Foundation oferă o înțelegere solidă a principiilor ITIL și ajută la îmbunătățirea eficienței și calității serviciilor IT. De asemenea, poate avansa cariera în ITSM și managementul serviciilor.

Care este diferența între ITIL v3 și ITIL® 4 Foundation?

ITIL® 4 pune mai mult accent pe adaptabilitate, agilitate și integrarea cu metodologii moderne precum DevOps și Agile, în timp ce ITIL v3 este mai focalizat pe procese tradiționale de gestionare a serviciilor IT.

Care sunt următoarele niveluri după ITIL® 4 Foundation?

După obținerea certificării ITIL® 4 Foundation, următoarele niveluri sunt ITIL 4 Managing Professional și ITIL 4 Strategic Leader, care oferă cunoștințe mai aprofundate despre managementul serviciilor IT.

Care este structura examenului ITIL® 4 Foundation?

Examenul ITIL® 4 Foundation constă din 40 de întrebări de tip grilă, durează 60 de minute și necesită un scor minim de 65% pentru promovare.