ITIL® 4 Strategist – Direct, Plan and Improve (curs + examen)

ITIL® 4 Strategist: Direct Plan and Improve este modulul universal, componenta cheie a ambelor fluxuri ITIL 4 Managing Professional și ITIL 4 Strategic Leader.

Acest curs de 3 zile oferă liderilor IT, practicienilor și personalului de suport abilitățile practice necesare pentru a crea o direcție strategică puternică și eficientă într-o organizație IT.
Modulul descrie influența și impactul metodelor de lucru Agile și Lean și felul în care acestea pot fi valorificate în avantajul unei organizații.

Participanții la curs vor primi:
• Suport de curs acreditat PeopleCert in format electronic
• Simulări examinare
• Voucher de examen*
• Core Guidance Exam eBook – acesta devine disponibil în contul PeopleCert al candidatului și reprezintă o sursă valoroasă de informații pentru activitatea acestuia de zi cu zi. Manualul dispune de funcții precum adnotarea.
• “Letter of course attendance” în format electronic

* De la 1 februarie toate examenele ITIL se susțin exclusiv remote prin intermediul serviciului PeopleCert Online Proctoring. Candidații trebuie sa descărce și să instaleze software-ul ExamShield și să efectueze un test de compatibilitate înainte de a susține examenul.
Instrucțiuni pentru Online Proctored Exams: https://www.youtube.com/watch?v=7mI7-_FkW34

Cui i se adresează?

  • Liderilor IT și managerilor care doresc să obțină calificarea ITIL Managing Professional (MP) sau ITIL Strategic Leader (SL) și / sau care sunt implicați în stabilirea direcției și strategiei IT
  • Persoanelor responsabile cu proiectarea, planificarea, revizuirea și îmbunătățirea produselor și serviciilor
  • Persoanelor responsabile cu gestionarea modificărilor intermediare, validarea și lansarea de noi servicii și produse
  • Managerilor implicați în stabilirea direcției și strategiei sau în dezvoltarea unei echipe
  • Persoanelor care își continuă studiile în managementul serviciilor
  • Manageri ITSM și manageri ITSM aspiranți

Ce vei învăța?

Participanții la acest curs vor învăta să:

  • Înțeleagă conceptele cheie de direcție, planificare și îmbunătățire
  • Înțeleagă scopul a ceea ce urmează a fi direcționat/planificat și modul de utilizare a principiilor și metodelor cheie de planificare:
    • cum să pună în cascadă obiectivele și cerințele
    • cum să definească politici, controale și instrucțiuni eficiente
    • cum să plaseze autoritatea decizională la nivelul corect
  • Înțeleagă rolul politicilor, al riscului și al conformității (GRC) și cum să se integreze cu sistemul de valori al serviciului (SVS)
  • Descopere cum să utilizeze principiile și metodele cheie de eficientizare continuă pentru toate tipurile de optimizări:
    • cum să utilizeze modelul de optimizare continuă ITIL pentru a îmbunătăți sistemul de valori al serviciului
    • cum să identifice obiectivele de evaluare, cerințele privind realizările și criteriile, precum și cum să aplice o evaluare adecvată pentru o anumită situație
    • cum să definească și să prioritizeze rezultatele dorite
    • cum să construiască, să justifice și să vândă un caz de afaceri
  • Descopere cum să utilizeze principiile cheie ale managementului schimbărilor organizaționale pentru:
    • identificarea și gestionarea diferitelor tipuri de părți interesate
    • stabilirea canalelor eficiente de feedback și comunicare
    • dezvoltarea interfețelor eficiente de-a lungul lanțului valoric
  • Înțeleagă cum să utilizeze principiile și metodele cheie de măsurare și raportare în direcționare, planificare și îmbunătățire
  • Direcționeze, să planifice și să îmbunătățească fluxurile de valori și practici

Cerințe preliminare:

  • Cursanții trebuie să dețină certificarea ITIL 4 Foundation sau să fi participat și să fi promovat ITIL 4 Managing Professional Transition.
  • ITIL v3 sau versiunile anterioare ale certificatelor ITIL Foundation NU sunt o condiție prealabilă validă.

Agenda cursului:

Materialele de curs sunt în limba Engleză. Predarea se face în limba Română.

  • ITIL 4 Summary
  • Key Concepts
  • Key Principles and Methods
  • Governance risk and compliance
  • Continual Improvement
  • Organizational Change Management
  • Measurement and Reporting
  • DPI for Value Streams and Practices

Recomandăm să continui cu:

ITIL® 4 Managing Professional Certification

ITIL® 4 Strategic Leader

  • ITIL ® 4 Leader Digital and IT Strategy

ITIL® 4 – Master

Programe de certificare

Examenul de certificare ITIL® 4 Strategist Direct Plan and Improve:

  • Multiple choice examination questions
  • 40 questions
  • 28 marks required to pass (out of 40 available) – 70%
  • 90 minutes’ duration (NOTE: Candidates taking the exam in a language that is not their native or working language may be awarded 25% extra time, i.e. 113 minutes in total.)
  • Closed book

Solicită ofertă personalizată pentru 2 sau mai multe persoane.

Detalii curs

Durată

3
zile

Preț

1500 EUR

Modalități de livrare

Predare în clasă, Clasă hibridă, Clasă virtuală

Nivel de specializare

3. Professional

Roluri asociate

CTO, IT Manager

        Solicită ofertă personalizată pentru 2 sau mai multe persoane.

        *ITIL® is a registered trade mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved.*