Curs valabil până la modificarea structurii de Cursuri Cisco: 24.02.2020

Cisco DUCC-CVP – Deploying Unified Contact Center Enterprise with CVP

In this course you will learn about the deployment capabilities, processes, installation, fault tolerance and basic troubleshooting of Cisco Unified Contact Center Enterprise v8.0.

You will also take a look at the Cisco Unified Contact center Enterprise version 9.0 and it’s feature changes compared to version 8.0.

Cui i se adresează?

This course is aimed at system engineers and anyone whose responsibilities include the configuration and maintenance of Cisco Unified Contact Center Enterprise equipment.

Ce veți învăța?

Upon completion you will know how to:

  • Cisco Unified CCE v8.0 system, processes, and its environment
  • Install and configure a Cisco Unified CCE v8.0 system
  • Create routing options using an external SQL database and an
  • Application Gateway
  • Install and configure Cisco Outbound Option
  • Install and utilize Cisco support tools, Cisco Analysis Manager, and Cisco Unified Intelligence Center
Cerințe preliminare:

Students need to have:

  • Strong knowledge of Microsoft Windows Server 2003 and Active Directory
  • AUCC-CVP – Administering Unified Contact Center Enterprise v8.0 with CVP and IP-IVR
Agenda cursului:

Materialele de curs sunt în limba Engleză. Predarea se face în limba Română.

Este recomandat să continui cu:

Nu există cursuri recomandate după finalizarea acestui curs.

Programe de certificare

Nu sunt programe de ceritifcare pentru acest curs.

Detalii curs

Durată
5
zile

Preț
0 EUR
Modalități de livrare
Predare în clasă, Clasă hibridă, Clasă virtuală
Nivel de specializare
5. Specialized
Într-o economie bazată pe cunoaștere, educarea și instruirea angajaților reprezintă o investiție în vederea obținerii unei performanțe îmbunătățite pe termen scurt, precum și a succesului pe termen lung al organizației.
DORESC SĂ MĂ ÎNSCRIU LA CURS

Vă rog să mă contactați:

Meniu