Curs valabil până la modificarea structurii de Cursuri Cisco: 24.02.2020

Cisco CVPI – Cisco Unified Customer Voice Portal Implementation

In this course you will learn how to install, manage, operate and provision a Cisco Unified Customer Voice Portal in a Cisco Unified Intelligent Contact Management Enterprise environment.

Cui i se adresează?

This course is aimed at anyone whose responsibilities include the implementation of Cisco Unified CVP.

Ce veți învăța?

Upon completion you will know how to:

  • Components, function, and call flow of a Cisco Unified CVP solution, stand-alone or comprehensive model
  • Configure a functional Cisco Unified CVP comprehensive deployment model with Cisco Unified ICM Enterprise
  • Cisco Unified CCE microapplications supporting caller interaction with Cisco Unified CVP
  • Voice Extensible Markup Language (VXML) as a technology and the benefits it provides
  • Install and configure the Cisco Unified CVP VXML solution for Cisco Unified CVP
  • Configure a Cisco Unified CVP environment to provide historical data
  • Configure and use the diagnostic features and tools to ensure end-to-end serviceability
  • Design a Cisco Unified CVP solution for failover protection and high availability
  • Troubleshoot to isolate and correct system failures
Cerințe preliminare:

Students need to have:

  • Familiarity with network infrastructure, IP communications components, and Cisco Unified Contact Center Enterprise
  • CCNA certification
  • CVOICE – Implementing Cisco Unified Communications Voice over IP and QoS v8.0
Agenda cursului:

Materialele de curs sunt în limba Engleză. Predarea se face în limba Română.

Este recomandat să continui cu:

Nu există cursuri recomandate după finalizarea acestui curs.

Programe de certificare

Nu sunt programe de ceritifcare pentru acest curs.

Detalii curs

Durată
5
zile

Preț
0 EUR
Modalități de livrare
Predare în clasă, Clasă hibridă, Clasă virtuală
Nivel de specializare
5. Specialized
Într-o economie bazată pe cunoaștere, educarea și instruirea angajaților reprezintă o investiție în vederea obținerii unei performanțe îmbunătățite pe termen scurt, precum și a succesului pe termen lung al organizației.
DORESC SĂ MĂ ÎNSCRIU LA CURS

Vă rog să mă contactați:

Meniu