Curs valabil până la modificarea structurii de Cursuri Cisco: 24.02.2020

Cisco AUCCE2 – Administering Cisco Unified Contact Center Enterprise, Part 2

In this course you will learn how provide “Day 2” support for UCCE solutions deployed in a CVP environment.

Topics covered in this course include requirements, resources and tools needed to carry out complex adds, moves and changes in an inbound/outbound UCCE environment.

Cui i se adresează?

This course is aimed at system engineers and support personnel whose responsabilities include administration and support for the UCCE environment.

Ce veți învăța?

Upon completion you will know how to:

  • Basic components and operations of the Unified CCE solution
  • Configure and script a basic UCCE CVP deployment
  • Implement business rules as they apply to scripting and routing in Unified CM
  • Install a basic CCE VXML Solution
  • Install, configure, and run a CCE Outbound Option Campaign
  • Support CCE
Cerințe preliminare:

Students need to have:

  • Attendance of AUCCE1 or equivalent experience
  • Working knowledge of Unified Communications Manager and Voice Gateways is recommended
  • AUCCE1 – Administering Cisco Unified Contact Center Enterprise, Part 1 v10.0
Agenda cursului:

Materialele de curs sunt în limba Engleză. Predarea se face în limba Română.

Este recomandat să continui cu:

Nu există cursuri recomandate după finalizarea acestui curs.

Programe de certificare

Nu sunt programe de ceritifcare pentru acest curs.

Detalii curs

Durată
5
zile

Preț
0 EUR
Modalități de livrare
Predare în clasă, Clasă hibridă, Clasă virtuală
Nivel de specializare
5. Specialized
Într-o economie bazată pe cunoaștere, educarea și instruirea angajaților reprezintă o investiție în vederea obținerii unei performanțe îmbunătățite pe termen scurt, precum și a succesului pe termen lung al organizației.
DORESC SĂ MĂ ÎNSCRIU LA CURS

Vă rog să mă contactați:

Meniu