Curs valabil până la modificarea structurii de Cursuri Cisco: 24.02.2020

Cisco AUCC-CVP – Administering Unified Contact Center Enterprise with CVP and IP-IVR

In this course you will learn abou the Cisco Unified CCE v8.0 system, the Intelligent Contact Management routing application as well as the Cisco Outbound Option.

You will also learn how to configure the Cisco Unified CCE v8.0 software, use the ICM routing software to route calls.

Cui i se adresează?

This course is aimed at system engineers and anyone whose responsibilities include the configuration and maintenance of a Cisco Unified Contact Center Enterprise equipment.

Ce veți învăța?

Upon completion you will know how to:

  • Cisco Unified CCE v8.0 system, the Intelligent Contact Management (ICM) routing application, and its environment
  • Configure a Cisco Unified CCE v8.0 system that routes from Cisco Unified CVP and Cisco Unified IP IVR
  • ICM users and feature control sets, various ICM configuration utilities, ICM variables, and create routing options using an external SQL Database
  • Administrative scripting, translation routing concepts, and how translation routing operates
  • Configure a new Cisco Unified CCE v8.0 system that routes from Cisco Unified Communications Manager v8.0
  • Cisco Outbound Option components and how to configure an outbound dialer, import rule, query rule, and a campaign
  • Basic reporting characteristics of Cisco Unified Intelligence Center
Cerințe preliminare:

Students need to have:

Familiarity with call center operations
Familiarity with Microsoft Active Directory, Microsoft Windows 2003, and Microsoft SQL Server 2005

Agenda cursului:

Materialele de curs sunt în limba Engleză. Predarea se face în limba Română.

Este recomandat să continui cu:

Nu există cursuri recomandate după finalizarea acestui curs.

Programe de certificare

Nu sunt programe de ceritifcare pentru acest curs.

Detalii curs

Durată
5
zile

Preț
0 EUR
Modalități de livrare
Predare în clasă, Clasă hibridă, Clasă virtuală
Nivel de specializare
5. Specialized
Într-o economie bazată pe cunoaștere, educarea și instruirea angajaților reprezintă o investiție în vederea obținerii unei performanțe îmbunătățite pe termen scurt, precum și a succesului pe termen lung al organizației.
DORESC SĂ MĂ ÎNSCRIU LA CURS

Vă rog să mă contactați:

Meniu