În cadrul cursului ITIL® 4 – Foundation, vei învăța despre conceptele cheie, principii, procese și funcții care permit furnizarea cu succes a serviciilor IT.
Suportul de curs este asigurat de Bittnet Training.
Cursul vine la pachet cu examenul de certificare, examen ce va fi susținut în ultima zi de curs.
Noua versiune a celor mai bune practici în managementul serviciilor IT se numește ITIL® 4.
ITIL® 4 – Foundation reprezintă primul nivel din traseul de certificare pentru noua versiune, urmat de ITIL® 4 – Managing Professional, ITIL® 4 – Leader strategic și ITIL® 4 – Master.
ITIL® 4 – Foundation conține elementele, conceptele și terminologia cheie utilizate ca model de operare end-to-end pentru crearea, livrarea și îmbunătățirea continuă a produselor și serviciilor de tehnologie.
- cum să îmbunătățești gestionarea serviciilor IT prin adoptarea celor mai bune recomandări și principii ITIL®;
- să faci recomandări; o abordare holistică pentru facilitarea creării valorii cu clienții sub formă de produse și servicii;
- care este vocabularul de afaceri specific managementului serviciilor;
- care sunt etapele și practicile necesare pentru identificarea cerințelor și transformarea acestora în servicii care acoperă nevoile.
Nu sunt necesare anumite cunoștințe specifice pentru a participa la acest curs.
Este necesar totuși să cunoști limba engleză la nivel de bază, întrucât suportul de curs și examenul sunt în limba engleză.
Modulul 1 – Key concepts from Lean, Agile și DevOps embeded in ITIL practices;
Modulul 2 – The four dimensions of ITSM and the seven Guiding Principles from ITIL;
Modulul 3 – The Service Value Chain and Continual Improvement;
Modulul 4 – The Practices for IT management recommended in ITIL;
Modulul 5 – Change management, Incident management, Problem management and Service Desk management.
ITIL® 4 Managing Professional Certification
- ITIL ® 4 Specialist Create, Deliver and Support
- ITIL ® 4 Specialist Drive Stakeholder Value
- ITIL ® 4 Specialist High-velocity IT
- ITIL ® 4 Strategist Direct, Plan and Improve
ITIL® 4 Strategic Leader
- ITIL ® 4 Strategist Direct, Plan and Improve
- ITIL ® 4 Leader Digital and IT Strategy.
ITIL® 4 – Master
ITIL® 4 Foundation Exam – acest examen de certificare conține 40 de întrebări cu variante multiple de răspuns. Pentru a promova examenul de certificare este necesar să obții cel puțin 26 de răspunsuri corecte.
*ITIL® is a registered trade mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved.*