Revoluția din managementul performanței  

Când Brian Jensen a afirmat într-o prezentare că evaluările anuale ale performanței angajaților, nu mai reprezentau o prioritate în compania lor, publicul nu a înțeles despre ce era vorba. În prezentarea sa, Jensen a explicat că Colorcon a găsit o modalitate mai eficientă de a consolida comportamentele dorite și de a gestiona performanța: supraveghetorii le ofereau oamenilor feedback instant, legându-l de propriile obiective și distribuind mici bonusuri săptămânale angajaților pe care i-au văzut făcând lucruri bune.

Pe atunci, ideea abandonării procesului tradițional de evaluare – și a tuturor celor care au urmat din acesta – părea eretică. Dar acum, după unele estimări, mai mult de o treime din companiile americane fac exact asta. De la Silicon Valley la New York și în birourile din întreaga lume, firmele înlocuiesc evaluările anuale cu check-in-uri frecvente și informale între manageri și angajați. Explicația pe larg despre această nouă modalitate de evaluare a performanței angajaților poate fi parcursă în articolul original.   

New call-to-action
Menu