Impactul Inteligenței Artificiale asupra activității de zi cu zi

Vizualizări: 21
Impactul Inteligentei Artificiale

IA sau Inteligența Artificială este denumirea științifică pentru sistemele și mașinăriile care imită inteligența umană și care au rolul de a ne ușura o parte din activitățile ce presupune lucrul cu seturi complexe de date.

Inteligența articială ia mai multe forme dintre care merită amintite următoarele:

1. Cu ajutorul Inteligenței Artificiale, motoarele de căutare pot oferi sugestii automate pentru emisiuni TV, în funcție de comportamentul și de obiceiurile de vizionare ale utilizatorului.
2. Chat boții utilizează Inteligența Artificială pentru a stabili rapid care sunt problemele clienților, , dar și pentru a le oferi răspunsuri eficiente.
3. Asistenții inteligenți analizează seturi de date mari ce conțin text pentru a îmbunătăți programarea.

Cu toate că inteligența artificială (IA) poate duce cu gândul la faptul că va veni o vreme când activitatea umană va fi înlocuită de roboți super performanți, scopul său nu este nici pe departe acesta. IA este folosită pentru a spori semnificativ productivitatea umană și contribuția umană în desfășurearea activităților. Din acest punct de vedere, inteligența artificială aduce valoare adăugată afacerilor.

Cum poate ajuta IA organizațiile

Nucleul IA este de a reproduce activitățile umane cu scopul de a spori productivitatea. Reproducerea activitităților este un element fundamental inovării. Prin intermediul tehnologiei machine learning, Inteligența Artificială poate adăuga valoare afacerii prin:
• predicții de automatizare a activității ce este supusă rutinei
• înțelegerea datelor complexe disponibile.

Inteligența Artificială ajută la îmbunătățirea productivității și a performanței prin automatizarea activităților și a proceselor care în general erau asignate intervenției umane. Totodată, IA poate oferi un grad de personalizare pe care omul nu este capabil să îl ofere. Un exemplu concret în acest sens este dat de Neftlix, care utilizează machine learning pentru a oferi o grilă personalizată utilizatorilor săi. Această caracteristică, a ajutat compania să-și mărească baza de clienți în 2017 cu mai mult de 25%.

Alte beneficii pe care IA le poate aduce unei organizații sunt:

• în domeniul medical IA poate depista semnele de cancer;
• optimizează prețurile pe baza comportamentului consumatorului și preferințelor acestora.

Dacă dorești să descoperi ce programe de training având ca subiect Inteligența Artificială sunt potrivite pentru tine, accesează acest link.

New call-to-action