Cum identifici nevoia reală de training a companiei tale

Îți dorești să îți ajuți angajații să se dezvolte, însă nu știi exact ce fel de cursuri ar fi potrivite și cu adevărat eficiente pentru echipa cu care lucrezi? Primul pas pe care ar trebui să îl faci în acest sens este să identifici nevoia reală de training, pentru a nu consuma timp sau buget pe programe de învățare care nu li se potrivesc angajaților tăi. Descoperă în continuare metodele prin care poți alege cursurile care îți vor ajuta cu adevărat echipa să acumuleze informațiile necesare

Ține cont de obiectivul companiei

În funcție de ceea ce își propune compania ta să obțină pe termen scurt, mediu și lung, nevoile de training vor trebui adaptate la obiective, pentru a înlesni îndeplinirea acestora. Dacă, de exemplu, organizația dorește să își crească gradul de digitalizare și să automatizeze anumite procese pe parcursul viitorilor ani, e necesar ca echipa să se familiarizeze în primul rând cu aplicațiile și programele pe care le veți folosi – într-un astfel de caz, chiar și angajații care nu lucrează în departamente de IT ar putea avea nevoie de instruire, pentru a se putea adapta la un nou mod de lucru.

Analizează competiția și observă unde aveți de lucrat

Pentru a rămâne competitiv în domeniu și a atrage și păstra clienții, compania ta nu ar trebui să fie mai prejos de concurență. De aceea, ca să înțelegi unde te situezi în prezent și ce poți îmbunătăți pe viitor ca mod de operare, e nevoie să te raportezi și la activitatea competiției. Dacă observi că organizațiile concurente excelează în zone în care compania ta nu obține rezultatele dorite, poate că este momentul să îți ajuți angajații să învețe o nouă tehnologie sau să își perfecționeze anumite skilluri.

Interesează-te cu privire la tendințele din industrie

Care sunt cele mai nou apărute programe și metodologii cu care lucrează la nivel internațional companiile din industria ta? Dacă nu cunoști răspunsul la această întrebare, interesează-te și descoperă astfel ce cursuri ar trebui să asiguri pentru angajații tăi, pentru a rămâne în tendințele pieței. Cel mai bun exemplu în acest sens este în domeniul IT, unde tehnologiile evoluează în mod constant, ceea ce înseamnă că și angajații au nevoie de ajutor pentru a rămâne la curent cu noutățile și a putea lucra eficient cu programele care se vor implementa în companie.

Evaluează performanța echipelor și a fiecărei persoane

Uneori cea mai simplă cale de a înțelege care sunt nevoile de training ale angajaților tăi este să analizezi performanța în activitatea de zi cu zi, atât la nivel de echipă, cât și individual. Astfel vei descoperi care sunt minusurile în pregătirea oamenilor cu care lucrezi și pe ce ar trebui să pui accent – e posibil, de exemplu, ca unii dintre ei să aibă nevoie de cursuri de soft skills, pentru a-și îmbunătăți abilitățile de comunicare sau pe cele de time management, în timp ce alții ar trebui să deprindă mai bine utilizarea unei anumite tehnologii. Discută și cu managerul direct al fiecărui angajat, pentru a vă alinia asupra direcțiilor de training.

Solicită feedback direct de la angajați

Una dintre cele mai la îndemână metode de a sonda nevoia de training constă într-o discuție deschisă cu angajații. Fie că o faci prin ședințe cu echipa sau prin sondaje interne, oferă-le oamenilor din companie posibilitatea de a-și exprima părerea și de a-ți spune ce cursuri și-ar dori să urmeze pentru a se dezvolta profesional și a învăța lucruri noi. Acest lucru te va ajuta să îi înțelegi mai bine și în același timp îi va motiva pe angajați, făcându-i să simtă că părerea lor contează și cerințele le sunt ascultate.

Specialiștii Bittnet Training îți stau oricând la dispoziție pentru a te ajuta să realizezi un plan de training personalizat, care să se adapteze perfect nevoilor companiei tale, atât pe parte de programă de cursuri, cât și din punct de vedere al ritmului și nevoilor de învățare.

Completează formularul și ia legătura cu un consultant Bittnet Training

New call-to-action
Menu