Specialist operațiuni financiare

Dacă te intrebi ce responsabilitati vei avea…

  • procesare facturi (clienți, furnizori)
  • creare de produse/articole/furnizori în sistemul ERP
  • creare comenzi de achiziție în sistemul ERP și anumite platforme specifice vendorilor
  • gestionarea fluxului de activitati dpdv logistic și operational pentru desfășurarea proiectelor specifice (traininguri, consultanță IT)
  • managementul relației cu vendorii, dpdv operațional: comenzi, facturi, contracte și licențe
  • confirmări extrase cont (furnizori și clienți)
  • menținerea relației cu firma de contabilitate externalizată, după caz.

Profilul căutat:

  • cel puțin 3 ani experiență în domeniul financiar
  • absolvent al unei facultăți cu profil economic – constituie un avantaj
  • cunoștințe avansate MS Office, în special Excel
  • cunoștințe de project management – constituie un avantaj
  • persoana prietenoasă, flexibilă

Oferta:

  • pachet financiar aliniat la nivelul pieței
  • abonament medical la o clinică privată de top
  • lucrul într-un mediu prietenos și familial
  • program flexibil, posibilitatea de a lucra de acasă
  • mediu de lucru dinamic, dar care asigură și respecta echilibrul dintre munca și viață personală;
  • team buildings, team parties 🙂
  • birou cu condiții moderne de lucru, lângă mall Plaza; diverse reduceri la magazine partenere din cadrul mall-ului

Toate informațiile vor fi tratate cu confidențialitate. Vor fi contactați doar candidații selectați.

    Menu