Microsoft MB-910 – Microsoft Dynamics 365 Fundamentals (CRM)

Acest curs, împreună cu MB-920: Microsoft Dynamics 365 Fundamentals (ERP), înlocuiește cursul MB-901: Microsoft Dynamics 365 Fundamentals, care a fost retras de către Microsoft.

Cursul Microsoft MB-910 – Microsoft Dynamics 365 Fundamentals (CRM) oferă o introducere generală a serviciilor oferite de Dynamics 365 și rolul lor în îmbunătățirea relațiilor cu clienții.

În cadrul cursului cursanții se familiarizează cu următoarele aplicații: Dynamics 365 Marketing, Dynamics 365 Sales, Dynamics 365 Customer Service, Dynamics 365 Field Service și capacitățile de gestionare a relațiilor cu clienții (CRM) ale Dynamics 365 Project Operations.

Cui i se adresează?

Persoanele cu roluri diferite și în diferite etape ale carierei lor pot beneficia de acest curs fundamental: profesioniștii IT, oamenii de marketing și vânzări, antreprenorii și oricine dorește să fie expus la capacitățile de gestionare a clienților ale Dynamics 365.

Ce vei învăța?

În acest curs vei învăța despre capacitățile și funcționalitatea următoarelor aplicații:

  • Dynamics 365 Marketing
  • Dynamics 365 Sales
  • Serviciul de relații cu clienții Dynamics 365
  • Serviciul de teren Dynamics 365
  • Dynamics 365 Project Operations (CRM)

Cerințe preliminare:

Pentru a se înscrie la acest curs, participanții ar trebui să aibă o înțelegere fundamentală a principiilor generale în relațiile cu clienții și a operațiunilor de afaceri.

Agenda cursului:

Materialele de curs sunt în limba Engleză. Predarea se face în limba Română.

Modulul 1: Noțiuni fundamentale despre Dynamics 365 Marketing

Pentru început, cursul abordează conceptele de bază ale gestionării relației cu clienții apoi aprofundează elementele cuprinse în Dynamics 365 Marketing. Modulul explorează capacitățile produsului și modul în care acesta sprijină procesele de marketing ale companiei În cele din urmă, modulul acoperă aplicațiile de marketing suplimentare precum LinkedIn Campaign Manager, Dynamics 365 Customer Voice și Dynamics 365 Customer Insights.

Modulul 2: Noțiuni fundamentale despre Dynamics 365 Sales

Acest modul oferă o introducere în Dynamics 365 Sales și a modului în care acesta sprijină procesele standard de vânzări. Spre final, cursanții învață despre aplicațiile de vânzări suplimentare precum Sales Insights și Sales Navigator.

Modulul 3: Noțiuni fundamentale despre Dynamics 365 Customer Service

Modulul al treilea adresează modul în care Dynamics 365 Customer Service sprijină procesul de relaționare cu clienții. Spre final, acest acoperă aplicațiile Omnichannel for Customer Service, Dynamics 365 Customer Service Insights, Customer Service Scheduling și Connected Customer Service.

Modulul 4: Noțiuni fundamentale despre Dynamics 365 Field Service

În modulul 4 cursanții descoperă modul in care Dynamics 365 Field Service poate sprijini procesele de pe teren inclusiv generarea comenzilor, a stocurilor si a programărilor.

Modulul 5: Noțiuni fundamentale despre Dynamics 365 Project Operations (CRM)

În ultima parte a cursului participanții învață despre elementele din Dynamics 365 Project Operations (CRM) ce facilitează gestionarea clienților inclusiv vânzările companiei, managementul proiectelor și utilizarea resurselor.

Recomandăm să continui cu:

Programe de certificare

Acest curs îi pregătește pe participanți pentru susținerea examenului MB-910: Microsoft Dynamics 365 Fundamentals (CRM) și obținerea certificării de Microsoft Certified: Dynamics 365 Fundamentals (CRM).

Microsoft MB-910 – Microsoft Dynamics 365 Fundamentals (CRM)

Microsoft MB-910: Microsoft Dynamics 365 Fundamentals (CRM)

Solicită ofertă personalizată pentru 2 sau mai multe persoane.

Detalii curs

Durată

1
zile

Preț

240 EUR

Modalități de livrare

Predare în clasă, Clasă hibridă, Clasă virtuală

Nivel de specializare

1. Entry

        Solicită ofertă personalizată pentru 2 sau mai multe persoane.