Microsoft MB-910: Microsoft Dynamics 365 Fundamentals (CRM)

Acest curs, împreună cu MB-920: Microsoft Dynamics 365 Fundamentals (ERP) înlocuiesc cursul MB-901: Microsoft Dynamics 365 Fundamentals.

Acest curs oferă o introducere generală a serviciilor oferite de Dynamics 365 și rolul lor în îmbunătățirea relațiilor cu clienții. În cadrul lui, cursanții se familiarizează cu următoarele aplicații: Dynamics 365 Marketing, Dynamics 365 Sales, Dynamics 365 Customer Service, Dynamics 365 Field Service și capacitățile de gestionare a relațiilor cu clienții (CRM) ale Dynamics 365 Project Operations.

Cui i se adresează?

Persoanele cu roluri diferite și în diferite etape ale carierei lor pot beneficia de acest curs fundamental: profesioniștii IT, oamenii de marketing și vânzări, antreprenorii și oricine dorește să fie expus la capacitățile de gestionare a clienților ale Dynamics 365.

Ce vei învăța?

În acest curs vei învăța despre capacitățile și funcționalitatea următoarelor aplicații:

  • Dynamics 365 Marketing
  • Dynamics 365 Sales
  • Serviciul de relații cu clienții Dynamics 365
  • Serviciul de teren Dynamics 365
  • Dynamics 365 Project Operations (CRM)

Cerințe preliminare:

Pentru a se înscrie la acest curs, participanții ar trebui să aibă o înțelegere fundamentală a principiilor generale în relațiile cu clienții și a operațiunilor de afaceri.

Agenda cursului:

Materialele de curs sunt în limba Engleză. Predarea se face în limba Română.

Este recomandat să continui cu:

Programe de certificare

Acest curs îi pregătește pe participanți pentru susținerea examenului MB-910: Microsoft Dynamics 365 Fundamentals (CRM) și obținerea certificării de Microsoft Certified: Dynamics 365 Fundamentals (CRM).

Microsoft MB-910: Microsoft Dynamics 365 Fundamentals (CRM)

Detalii curs

Durată

2
zile

Preț

400 EUR

Modalități de livrare

Predare în clasă, Clasă hibridă, Clasă virtuală

Nivel de specializare

2. Basic

    Într-o economie bazată pe cunoaștere, educarea și instruirea angajaților reprezintă o investiție în vederea obținerii unei performanțe îmbunătățite pe termen scurt, precum și a succesului pe termen lung al organizației.
    DISCUTĂ CU UN CONSULTANT

      Menu