Citrix CXD-105 – XenApp and XenDesktop – Helpdesk Support

În acest curs veți dobândi cunoștințele și abilitățile necesare pentru rezolvarea problemelor utilizatorului final, pentru a preveni reapariția acestor probleme, precum și pentru a utiliza în mod corespunzător console în timpul investigațiilor pentru a determina cauza principală a problemei.

Cui i se adresează?

Acest curs se adresează celor care au responsabilități legate de oferirea de asistență pentru aplicația XenDesktop 7 și utilizatorilor desktop.

Ce veți învăța?

După finalizare, veți ști cum să:

  • Completați bine tichetele de asistență cu documentația corespunzătoare
  • Investigați și soluționarea problemele XenApp și XenDesktop în sfera lor de aplicare în timp util
  • Escaladați problemele care nu se potrivesc echipei / individului adecvat
  • Gândiți strategic și utilizați console adecvate în timpul investigațiilor pentru a determina rapid cauza principală a unei probleme
Cerințe preliminare:

Studenții trebuie să aibă:

  • O înțelegere a conceptelor de virtualizare server, desktop și aplicații
  • Să fi parcurs CXD-102 Introducere în Citrix XenDesktop 7 curs de învățare electronică
  • Să fi parcurs CXA-104 Citrix XenApp 7.6: Prezentare generală a cursului de e-learning
Agenda cursului:

Materialele de curs sunt în limba Engleză. Predarea se face în limba Română.

Citește agenda cursului
Citește agenda cursului

1. Supporting XenApp and XenDesktop as a Helpdesk Representative

XenApp and XenDesktop Architecture
XenApp and XenDesktop Infrastructure
Helpdesk Overview

2. Configuring Citrix Receiver and Using Citrix StoreFront

Authenticating to a XenApp or XenDesktop Environment
Understanding Citrix Receiver
Navigating Receiver
Troubleshooting Receiver Issues

3. Researching Issues with Citrix Studio

Delegated Administration
Working with Machine Catalogs
Working with Delivery Groups
Understanding Citrix Policies
Understanding End-User Profiles
Troubleshooting Policies

4. Printing in a XenApp and XenDesktop Environment

Printing Concepts
Default Printing Behavior
Provisioning Printers
Citrix Universal Print Server and Printer Driver
Troubleshooting End-User Printing Issues

5. Resolving Issues Using Citrix Director

Citrix Director
Interacting with an End User
Resolving Issues for the End User
Monitoring with the Director Dashboard
Troubleshooting Director Issues

Este recomandat să continui cu:

Nu există cursuri recomandate după finalizarea acestui curs.

Programe de certificare

Nu sunt programe de ceritifcare pentru acest curs.

Detalii curs

Durată
5
zile

Preț
1000
EUR

Modalități de livrare
Predare în clasă, Clasă hibridă, Clasă virtuală
Nivel de specializare
2. Associate
Într-o economie bazată pe cunoaștere, educarea și instruirea angajaților reprezintă o investiție în vederea obținerii unei performanțe îmbunătățite pe termen scurt, precum și a succesului pe termen lung al organizației.
DORESC SĂ MĂ ÎNSCRIU LA CURS

Vă rog să mă contactați:

Meniu