Te rugăm să citești cu atenție informațiile de mai jos și să apeși butonul de la final ca să confirmi livrarea pentru clasă.
Înainte de începerea cursului
  • Participanții la curs beneficiază de gustare dimineața și de prânz. Te rugăm să îi anunți care este ora la care iau masa (vei primi un email cu această informație de la departamentul de operations vineri, înainte de curs).
  • Asigură-te că ai primit lista de prezență de la departamentul de training.
  • Te rugăm nu uita că la începutul zilei să îi rogi pe studenți să completeze lista de prezența, astfel încât la prima pauză să ne poți transmite cine lipsește (trimite această informație pe adresă scheduling@ bittnet.ro).
  • În cazul în care lista de prezență vine în blank te rugăm să completezi toți cursanții prezenți în sală și să trimiți fișa în format electronic la finalul primei zile înapoi către departamentul de training și apoi în original la finalul cursului. Acest lucru ne ajută să updatam cursanții în clase, conform sistemului intern CRM.
  • Asigură-te că ai primit comandă de livrare de la echipa de operations cu sumele corecte.În situația livrării unui curs fără comandă primită de la echipa de operations, nu vom accepta, înregistra factură (“no PO = no pay”).
  • În cazul în care livrarea cursului vine cu cerințe tehnice speciale te rugăm să te asiguri că ai transmis lista cu setupul tehnic pe adresa support@bittnet.ro până mâine.
De asemenea te rugăm următoarele:
  • Să ajungi la adresă de livrare cu cel puțin 30 minute înaintea cursanților, astfel încât să îi primești tu pe ei la clasă, nu ei pe tine.
  • Să verifici funcționarea aplicațiilor sau mașinilor virtuale cu care vor lucra cursanții.
  • Să nu furnizezi cursanților conturi cu drepturi de administrator decât dacă este absolut necesar pentru desfășurarea cursului.
  • Să verifici că videoproiectorul funcționează și afișează informațiile necesare.
  • Să oprești videoproiectorul în pauze sau atunci când nu este necesară afișarea imaginilor pe perete.
  • Să verifici că nu există scrise pe tablă sau pe flipchart, parole sau alte informații confidențiale, ce nu ar trebui să fie văzute de către cursanți.
  • Să instruiești cursanții astfel încât că pe parcursul trainingului să nu facă modificări pe computerul pe care lucrează, decât conform instrucțiunilor primite de la instructor.
  • Să utilizezi buretele de șters doar în zona de scriere. În caz contrar se va murdări peretele.
  • Să utilizezi doar o parte a buretelui, altfel te vei murdări pe mâini.
  • Utilizează doar markere speciale de tip Pure Liquid Ink. Acestea se găsesc în cutiuța specială de lângă tablă.
În fiecare zi, după ce închei cursul, te rugăm să:
  • Instruiești cursanții să nu uite obiecte personale în sală, să își strângă paharele și alte hârtii/pixuri și să dea shut down la computere.
  • Te asiguri că pe computere nu au rămas documente confidențiale ce pot fi accesate de alți cursanți cum ar fi: manuale, documente ce conțin parole, etc.
  • Te asiguri că setările computerului sunt aduse la starea inițială, starea dinainte de a începe cursul. Dacă cursul presupune modificări importante asupra setărilor sistemului de operare sau aplicațiilor, atunci te rugăm să iei legătură cu departamentul tehnic pentru a găsi soluții că PC-ul să poată fi adus la starea inițială. Începând cu ora 17.00, în sălile de curs își derulează activitatea Academia Credis, ONGul nostru dedicat studenților și ne-am bucura să beneficieze de același setup tehnic.
  • Te asiguri că toate monitoarele și unitățile centrale se află pe pozițiile inițiale.
  • Ștergi cu grijă tot ce a fost scris pe suprafața de scriere a peretelui.
  • Afișezi o foaie albă pe flipchart, astfel încât cursanții de la cursul următor să nu vadă parole sau informații confidențiale.
  • Te asiguri că toate computerele sunt stinse și scaunele așezate pe poziția inițială.
  • Dacă modifici configurația sălii, (scoți sau adaugi scaune, modifici poziția birourilor, etc) reașează la locurile inițiale toate echipamentele.
  • Anunți identificarea unor nereguli în sală.
  • Transmiți cursanților să înapoieze cardul de acces la ieșirea din clădire.
Contacte utile
  • Departamentul responsabil de orice aspecte legate de program, sală și alte subiecte logistice: scheduling@bittnet.ro sau +40 720 777 388 (Ovidiu Ciuche – Scheduling Coordinator).
  • Dpartamentul responsabil cu comenzi de manual sau necesar curs: operations@bittnet.ro
  • Departamentul de facturi pentru a trimite facturile emise: facturi@bittnet.ro
  • Departamentul de plăți unde poți verifică și întreba de plata unor facturi: treasury@bittnet.ro
  • Probleme legate de curs din punct de vedere produs/vendor: training@bittnet.ro
Îți mulțumim frumos pentru întelegere și colaborare!
Am recitit regulile casei și promit să le respect și de data aceasta 🙂


    Menu