Microsoft MB-230 – Microsoft Dynamics 365 Customer Service

Cursul Microsoft MB-230 – Microsoft Dynamics 365 Customer Service învață participanții despre tot ceea ce înseamnă customer success. Printre informațiile atinse de acest curs se numără învățarea folosirii unor instrumente pentru crearea și gestionarea automată a cazurilor, asfel încât timpul de lucru să poată fi îndreptat către o direcție cu un impact mai mare și anume în relația directă cu clienții. În urma cursului, participanții vor putea analiza detaliile cheie ale cazurilor, pentru a putea rezolva rapid și altele similare sau pentru a evita cu totul probleme din aceeași categorie.

Cui i se adresează?

Acest curs este conceput pentru persoanele care aspiră la rolul de Dynamics 365 Customer Engagement Functional Consultant. Conținutul cursului este aliniat la obiectivele de învățare vizate de examenul MB-230: Microsoft Dynamics 365 Customer Service Functional Consultant.

Ce vei învăța?

În cadrul cursului Microsoft MB-230: Microsoft Dynamics 365 Customer Service cursanții vor învăța să:

  • Instaleze și configureze aplicația de serviciu clienți
  • Identifice scenarii comune de servicii pentru clienți
  • Finalizeze un proces de rezolvare a cazului
  • Analizeze datele serviciului clienți
  • Automatizeze procesarea înregistrărilor de gestionare a cazurilor
  • Creeze și utilizeze articole de cunoștințe
  • Creeze și utilizeze drepturi și acorduri de nivel de servicii
  • Lucreze cu Omnichannel
  • Lucreze cu Connected Customer Service
  • Lucreze cu Customer Service Scheduling
  • Lucreze cu Customer Service Insights
  • Lucreze cu Microsoft Power Platform
  • Lucreze cu spațiile de lucru ale Customer Service

Cerințe preliminare:

Acest curs este conceput pentru consultanții funcționali care lucrează cu Dynamics 365 Customer Service sau consultanții funcționali care lucrează cu alte aplicații Dynamics 365 și care doresc să-și extindă cunoștințele despre serviciul pentru clienți

Agenda cursului:

Materialele de curs sunt în limba Engleză. Predarea se face în limba Română.

Materialele de curs sunt în limba Engleză. Predarea se face în limba Română.

Module 1: Work with Cases

In this module you will learn about working with Cases in Dynamics 365 Customer Service.Module 2: Manage leads and opportunities with Dynamics 365 Sales

Module 2: Work with entitlements and service level agreements

In this module you will learn how to create and manage entitlements and service level agreements

Module 3: Work with knowledge management

In this module you will learn how to create knowledge management solutions, and use knowledge articles to resolve cases

Module 4: Create surveys with Customer Voice

In this module you will learn how to engage with customers using Dynamics 365 Customer Voice

Module 5: Schedule services

In this module, you will learn how to schedule services and resources using Customer Service Scheduling

Module 6: Work with Dynamics 365 Customer Service workspaces

In this module, you will learn how to use Customer Service workspaces

Module 7: Omnichannel for Dynamics 365 Customer Service

In this module, you will learn how to use Omnichannel for Dynamics 365 Customer Service

Module 8: Manage analytics and insights

In this module, you will learn how to work with insights in Customer Service to use Artificial Intelligence (AI) in your Dynamics 365 Customer Service solution.

Module 9: Connected Customer Service

In this module, you will learn how to use Connected Customer Service to proactively handle customer service scenarios

Module 10: Implement Microsoft Power Platform

In this module, you will learn how to work with the Microsoft Power Platform to enhance your Dynamics 365 Customer Service solution

Recomandăm să continui cu:

Microsoft MB-240: Microsoft Dynamics 365 Field Service

Microsoft MB-260: Microsoft Customer Data Platform Specialty

Programe de certificare

Acest curs îi pregătește pe participanți pentru susținerea examenului Microsoft MB-230: Microsoft Dynamics 365

Customer Service Functional Consultant și obținerea certificării de Microsoft Certified: Dynamics 365 Customer Service Functional Consultant Associate.

Microsoft MB-230 – Microsoft Dynamics 365 Customer Service

Solicită ofertă personalizată pentru 2 sau mai multe persoane.

Detalii curs

Durată

4
zile

Preț

1000 EUR

Modalități de livrare

Predare în clasă, Clasă hibridă, Clasă virtuală

Nivel de specializare

3. Intermediate

Roluri asociate

Functional consultant

        Solicită ofertă personalizată pentru 2 sau mai multe persoane.