Acest curs de tip practitioner este conceput pentru stakeholderii responsabili de gestionarea activităților de schimbare, configurare și lansare în cadrul platformei ServiceNow.
Abordarea este una practică, bazată pe cazuri reale din organizația participanților, nu pe scenarii simulate. Prin combinarea expertizei ServiceNow cu cadre consacrate precum Agile și ITIL, cursul oferă participanților atât competențe tehnice, cât și o gândire orientată pe procese, pentru a asigura controlul, transparența și alinierea dintre execuția tehnică și obiectivele de business.
- Infrastructure Managers
- Change Managers
- Release Managers
- Product Managers
- DevOps Automation Leaders
- Quality Managers
- CIOs
- Configuration Managers
- Solution Architects
- ServiceNow ITSM consultants
După finalizarea acestui training practic, participanții vor înțelege cum să proiecteze în ServiceNow:
-
Procesul de release pentru produse digitale și controlul schimbărilor în medii atunci când sunt implementate versiuni noi.
-
Change management-ul infrastructurii.
Capabilități ServiceNow incluse în training:
-
ITSM Pro Change Management
-
ITSM Pro DPR și Change Velocity
-
Referințe la: ITSM Pro Product Models, CMDB, Incident Management, SPM Pro EAP backlogs și Test Management
- Pentru o bună înțelegere a acestui training, este recomandat să fi promovat ITIL 4® Foundation.
Lecția 1: Change Management pentru Infrastructură
-
CMDB pentru infrastructură (cloud și on-prem)
-
Ferestre de mentenanță și blackout
-
Programe/calendare de schimbări
-
Analiza impactului, aprobarea prin CAB și programarea schimbărilor de infrastructură normale
-
Schimbări standard pentru infrastructură
-
Schimbări de urgență declanșate de incidente
-
Roluri, echipe și grupuri implicate în schimbări
-
Anunțuri și notificări legate de schimbări
Lecția 2: Informații despre Produsele Digitale în ServiceNow
-
Modele de produse (aplicații și software)
-
Versiuni de produs și stadii ale ciclului de viață
-
Epics, features și stories pentru produse
-
Documentația produselor (Docs)
Lecția 3: Procesul de Release pentru Produse Digitale cu SN DPR
-
Lansări de versiuni majore pentru un singur produs sau produse multiple
-
Artefactele DPR
-
Etapele DPR
-
Integrări cu repository-uri de cod și pipeline-uri de deployment
-
Politici DPR
-
Anunțuri și notificări DPR
-
Roluri, echipe și grupuri implicate
-
Cereri de schimbare provenite din înregistrările de release
-
Controlul schimbărilor în medii de producție și non-producție atunci când sunt implementate versiuni software
Lecția 4: Deployment Automatizat al Produselor Digitale cu ServiceNow Change Velocity
-
Lansări de versiuni minore și fix-uri
-
Cereri de schimbare provenite din pipeline-ul de deployment
Lecția 5: Metrici, KPI-uri și Rapoarte
- Agile & ServiceNow – Plan, Align and Deliver
- Performance Analytics – Power Dashboards with ServiceNow
- ITIL® 4 Foundation
Acest curs nu este asociat cu un program de certificare oficial.