Cum se transformă afacerile reale cu ajutorul inteligenței artificiale de la Microsoft
În ultimii 30 de ani, am fost martori la patru mari schimbări de platformă: de la client-server la internet și web, la mobil și cloud, iar acum – următoarea mare schimbare de platformă, către inteligența artificială (AI).
Pe măsură ce această schimbare actuală către AI continuă să câștige avânt, Microsoft lucrează pentru a înțelege exact cum pot organizațiile să genereze valoare de afaceri durabilă. Recent, am comandat un studiu realizat de IDC, intitulat „The Business Opportunity of AI” (Oportunitatea de afaceri a AI), pentru a descoperi noi perspective legate de valoarea în afaceri și pentru a ajuta organizațiile în drumul lor către transformarea prin AI. Studiul a constatat că pentru fiecare 1 dolar investit de organizații în inteligența artificială generativă, acestea obțin în medie un randament de 3,70 dolari — și a scos la iveală perspective despre potențialul viitor al AI de a remodela procesele de afaceri și de a genera schimbări în toate industriile.
Astăzi, peste 85% dintre companiile din Fortune 500 folosesc soluțiile Microsoft AI pentru a-și modela viitorul. În colaborarea cu organizații mari și mici, din fiecare industrie și din toate colțurile lumii, am observat că majoritatea inițiativelor de transformare sunt concepute pentru a atinge unul dintre următoarele patru rezultate de afaceri:
- Îmbogățirea experienței angajaților:
Utilizarea AI pentru a simplifica sau automatiza sarcinile repetitive, banale, le poate permite angajaților să se concentreze pe activități mai complexe, creative și, în final, mai valoroase. - Reinventarea interacțiunii cu clienții:
AI poate crea experiențe personalizate, adaptate fiecărui client, încântând publicurile țintă și, în același timp, reducând volumul de muncă pentru angajați. - Restructurarea proceselor de afaceri:
Practic, orice proces de afaceri poate fi reimaginat cu ajutorul AI, de la marketing la operațiuni din lanțul de aprovizionare și până la finanțe. Mai mult, AI le permite organizațiilor nu doar să optimizeze procesele, ci și să descopere oportunități noi și palpitante de creștere. - Accelerarea inovației:
AI revoluționează inovația prin accelerarea proceselor creative și de dezvoltare a produselor, reducând timpul de lansare pe piață și permițând companiilor să se diferențieze într-un domeniu adesea aglomerat.
Îmbogățirea experienței angajaților
Inteligența artificială generativă transformă cu adevărat productivitatea și starea de bine a angajaților. Clienții noștri ne spun că, prin automatizarea sarcinilor repetitive și banale, angajații sunt eliberați pentru a se concentra pe activități mai complexe și mai creative. Această schimbare nu doar că face mediul de lucru mai stimulant, ci sporește și satisfacția la locul de muncă. Ea stimulează inovația, oferă perspective acționabile pentru luarea unor decizii mai bune și susține oportunitățile de instruire și dezvoltare personalizată, contribuind astfel la un echilibru mai bun între viața profesională și cea personală. Clienți din întreaga lume au raportat îmbunătățiri semnificative ale productivității angajaților cu ajutorul acestor soluții AI:
- Aberdeen City Council a apelat la Microsoft 365 Copilot ca o soluție holistică, bazată pe AI, care poate prelua sarcini și elibera capacitatea forței de muncă pentru a gestiona mai receptiv îngrijirea rezidenților. Prin utilizarea Copilot, estimează un ROI de 241% în economii de timp și productivitate îmbunătățită, economisind aproximativ 3 milioane USD anual.
- Amey utilizează agenți SharePoint care permit angajaților să obțină răspunsuri instant printr-o interfață de chat pe dispozitivele mobile. Oferirea de suport în timp real și suport multilingv reduce riscurile și împuternicește angajații să ajungă în siguranță acasă în fiecare zi.
- ANS folosește Microsoft Copilot și agenți pentru a eficientiza procesul de vânzare. Vânzătorii pot cere unui agent să colecteze și să rezume informații din diverse surse de date, obținând perspective valoroase din interacțiunile anterioare cu clienții, asigurând în același timp protecția datelor clienților. Acest lucru permite vânzătorilor să-și prioritizeze timpul și să se concentreze pe conturile și oportunitățile critice — estimând o creștere a ratei de închidere cu 6,25%.
- Architecht a folosit Azure OpenAI Service și GitHub Copilot pentru a dezvolta OBA Suite, o platformă cloud bazată pe o arhitectură de microservicii, care integrează și capabilități AI avansate. Cu funcționalități low-code/no-code, prototiparea UI/UX durează acum 25 de minute în loc de două zile. OBA Suite îmbunătățește experiența utilizatorului cu asistenți AI și servicii personalizate.
- Arthur D. Little a folosit Azure OpenAI Service pentru a dezvolta o soluție care ajută consultanții să sorteze rapid și să înțeleagă formate complexe de documente, menținând în același timp confidențialitatea strictă a datelor. Aceasta i-a ajutat pe consultanți să se pregătească mai rapid pentru întâlniri cu clienții și să creeze conținut pentru prezentări cu 50% mai repede.
- Arup utilizează Microsoft 365 Copilot pentru a îmbunătăți productivitatea și eficiența în întreaga organizație. Folosesc, de asemenea, AI pentru a dezvolta aplicații proprii, create de echipa lor de analiză și AI.
- Atera a integrat Azure OpenAI Service în platforma sa bazată pe AI pentru a oferi o vedere de ansamblu asupra activităților IT, identificând proactiv problemele și oferind soluții imediate. Motorul AI permite și utilizatorilor finali să depaneze și să rezolve automat tichetele fără intervenția IT, îmbunătățind eficiența profesioniștilor IT de 10 ori.
- Atos a adoptat Microsoft 365 Copilot pentru a îmbunătăți starea de bine a angajaților, reducând sarcinile consumatoare de timp și permițându-le să se concentreze pe aspectele mai importante ale muncii lor, cultivând astfel creativitatea și eficiența.
- AT&T a folosit Azure OpenAI Service pentru a automatiza sarcinile IT și a oferi angajaților răspunsuri rapide la cererile de resurse umane, crescând eficiența, îmbunătățind viața profesională și reducând costurile.
- AvePoint utilizează GitHub Copilot pentru a accelera ciclul de dezvoltare, reducând timpul de lansare pe piață pentru funcții noi și asigurând inovația continuă. De asemenea, au folosit Azure AI pentru a dezvolta ChatAVPT, care oferă informații și ghidaj în timp real angajaților.
- Balfour Beatty folosește agenți AI pentru a identifica asigurarea calității, în special în modul în care testează ceea ce construiește și instalează. Capacitatea AI de a descifra, raționa și eficientiza luarea deciziilor este extrem de valoroasă, mai ales în controlul calității și managementul siguranței.
- BNY utilizează GitHub Copilot, cu peste 80% din comunitatea lor de dezvoltatori bazându-se zilnic pe acesta, crescând viteza dezvoltării codului. De asemenea, folosesc Eliza, un asistent virtual care împuternicește angajații să inoveze, să eficientizeze fluxurile de lucru și să ofere valoare sporită clienților, în timp ce Microsoft 365 Copilot ajută la transformarea operațiunilor și culturii companiei.
- British Columbia Investment Management Corporation (BCI) folosește Microsoft 365 Copilot și ecosistemul Azure pentru a ridica experiența angajaților și a transforma operațiunile. Prin eliminarea sarcinilor manuale prin automatizare, au crescut productivitatea cu 10%-20% pentru 84% dintre utilizatorii Copilot și au crescut satisfacția la locul de muncă cu 68%. Afacerea a economisit peste 2.300 de ore de muncă umană, a redus timpul petrecut pentru redactarea rapoartelor de audit intern cu 30% și a salvat o lună de timp de procesare pentru analiza a 8.000 de comentarii din sondaje.
- Cancer Center.AI a dezvoltat o platformă pe Microsoft Azure. Soluția le permite medicilor să digitalizeze scanările de patologie, să se bazeze pe modele AI pentru analiză și să colaboreze de la distanță cu alți medici. După implementarea soluției, organizațiile medicale au raportat o creștere a productivității patologilor, procese de diagnosticare mai rapide și o reducere a erorilor de diagnostic în studiile pilot inițiale.
- Cognizant folosește Copilot pentru a eficientiza fluxul de lucru pentru analiza trimestrială a clienților (QBR). Acum, Copilot este folosit pentru a automatiza cercetarea, a compila perspective și a construi prezentări, economisind 90 de minute per sarcină. Această eficiență le permite managerilor de succes ai clienților să aplice o abordare consistentă în toate analizele — și să își elibereze programul pentru a petrece mai mult timp cu mai mulți clienți.
- Sistemul de Justiție din Columbia a lansat un program beta Copilot pentru a ajuta la reducerea restanțelor, a face transcrieri zilnice, a rezuma audieri și a redacta diverse documente judiciare. Copilot ajută, de asemenea, la revizuirea gramaticii și a formulării, la compararea proiectelor de hotărâri și la gestionarea datelor interne.
- Daiichi Sankyo a folosit Azure OpenAI Service și Azure AI Search pentru a dezvolta propriul sistem intern de AI generativ, numit DS-GAI, în decurs de o lună. Peste 80% dintre respondenții la un sondaj intern au declarat că DS-GAI le-a îmbunătățit productivitatea și acuratețea. Au dezvoltat, de asemenea, Copilot Chat și au introdus Microsoft 365 Copilot.
- Dairy Farmers of America (DFA) a folosit Microsoft 365 Copilot pentru a ajuta angajații să economisească timp și să se conecteze mai bine cu clienții. Angajații au raportat economii semnificative de timp pe sarcinile de rutină — unele chiar de până la 20 de ore pe lună.
- Designated Areas for Sustainable Tourism Administration (DASTA) din Uthong, Suphanburi folosește Microsoft Copilot pentru a verifica propunerile, a eficientiza fluxurile de lucru și a reduce sarcinile redundante. De asemenea, utilizează AI pentru a genera imagini ale succesului care permit factorilor de decizie să vadă impactul și să transforme managementul complex al proiectelor în realizări strategice care beneficiază comunitățile locale.
- DWF a implementat Microsoft 365 Copilot pentru a experimenta o varietate de îmbunătățiri ale productivității și calității, sprijinind mai bine experiențele clienților.
- Enerjisa Üretim folosește Microsoft 365 Copilot pentru a eficientiza rezumatele întâlnirilor, a reformata documentele și a compila rapoarte. Copilot a redus semnificativ munca administrativă și a crescut capacitatea mentală, permițând angajaților să se concentreze pe activități mai strategice și mai satisfăcătoare, în loc să petreacă șase ore în ședințe.
- ESW utilizează GitHub Copilot pentru a crește productivitatea cu 25% și pentru a permite dezvoltatorilor să se concentreze pe componente mai avansate ale codului lor, făcându-i, în final, să se simtă mai împliniți.
- EY implementează Microsoft 365 Copilot și Microsoft Dynamics 365 Copilot for Sales în regiunea Oceania pentru a spori productivitatea și colaborarea, a eficientiza procesele și a oferi acces mai rapid la perspective semnificative. De asemenea, folosesc Agentic AI integrat în operațiunile zilnice pentru a reimagina procesele de creștere și a îmbogăți experiențele clienților. Practica globală de taxe EY a construit un agent de cercetare fiscală și juridică în Copilot Studio care oferă acces instant la 21 de milioane de documente, inclusiv publicații EY, know-how intern și șabloane. Agentul înțelege rapid întrebările și intenția utilizatorului, găsind cele mai relevante informații în câteva secunde. Se adaptează diferitelor țări pentru a se potrivi nevoilor locale, oferind răspunsuri complete ancorate în conținutul curatoriat al companiei și linkuri directe către materialele sursă. Acum, profesioniștii fiscali pot găsi perspective mai eficient — și pot oferi sfaturi mai bogate și mai bine informate clienților lor.
- Flagstone explorează GitHub Copilot pentru dezvoltarea și revizuirea codului și Microsoft 365 Copilot pentru economii de timp și creșterea productivității, precum și Azure OpenAI Service pentru a rula modele AI avansate pe datele lor de întreprindere.
- Florida Crystals Corporation folosește Microsoft 365 Copilot pentru a crea eficiențe de proces cu conținut generat din întâlniri, indexare și căutare. De asemenea, explorează Microsoft Copilot Studio pentru a automatiza și îmbunătăți sistemele industriale de control, cu scopul de a îmbunătăți productivitatea generală și de a reduce costurile.
- Floww a folosit Microsoft 365 Copilot pentru a reuni date și a colabora ușor între diferite resurse, economisind 10% până la 20% din timp pentru a obține o comunicare mai bună și mai rapidă cu clienții.
- FM a implementat Microsoft Copilot pentru a îmbunătăți productivitatea în tot, de la gestionarea e-mailurilor până la evaluările de risc. Inginerii folosesc, de asemenea, instrumente bazate pe AI pentru a analiza mii de locații din întreaga lume, pentru a identifica pericole pe care alții le-ar putea rata și pentru a recomanda măsuri preventive înainte ca dezastrul să lovească.
- Grant Thornton Australia folosește Microsoft 365 Copilot pentru a ajuta angajații să-și facă treaba mai repede — de la redactarea prezentărilor până la cercetarea problemelor fiscale. Copilot economisește două până la trei ore pe săptămână.
- Globo a adoptat Microsoft 365 Copilot, care a economisit două ore lunar per angajat, dar a rezultat și într-o mai mare autonomie și precizie în operațiuni, promovând o cultură a inovației și alfabetizării în inteligență artificială și automatizare, aliniată cu obiectivele de afaceri ale companiei.
- Hargreaves Lansdown a adoptat Microsoft 365 Copilot pentru a sprijini accesibilitatea și productivitatea, economisind aproximativ patru ore pe zi pentru un angajat cu dislexie.
- Head Start Homes a colaborat cu ONGC Systems pentru a integra Microsoft 365 Copilot. Asistentul AI ajută la redactarea conținutului, facilitează colaborarea pentru echipa virtuală, sprijină procesul de recrutare și finalizează sarcinile repetitive. Copilot crește productivitatea echipei de conducere cu 30% sau mai mult, permițând personalului să se concentreze mai mult pe serviciile pentru clienți și să ajute mai mulți clienți să devină proprietari de case.
- HEINEKEN a folosit Azure AI pentru a dezvolta un bot vocal care ajută reprezentanții de vânzări de pe teren să înregistreze statutul fiecărui punct de vânzare, să raporteze probleme tehnice și să declanșeze procese necesare pe partea HEINEKEN. Aplicația este și multilingvă datorită Azure AI Speech, permițând reprezentanților să vorbească fie în greacă, fie în engleză. Alte proiecte AI includ utilizarea Azure AI Document Intelligence pentru procesarea inteligentă a documentelor în mai multe arii, inclusiv pentru reprezentanții de vânzări.
- HoMie folosește Copilot pentru a fi mai eficient în crearea produselor, permițându-le să aloce mai mult timp și bani programelor cu impact social.
- HP a integrat GitHub Copilot în fluxul lor de dezvoltare software, iar dezvoltatorii au descoperit rapid că pot scrie cod mai repede și pot rezolva probleme mai ușor fără să se împotmolească în detalii plictisitoare de sintaxă. De când au adoptat GitHub Copilot, dezvoltatorii se simt mai sprijiniți și colaborează mai bine, raportând creșteri substanțiale ale productivității.
- Intertech a folosit GitHub Copilot și Azure OpenAI Service pentru a sprijini operațiunile IT de la DenizBank. Echipa a înregistrat o creștere a acurateței codării, a colaborării, a calității software-ului și a documentației detaliate. De asemenea, au redus e-mailurile zilnice cu 50%.
- Jersey Business folosește Microsoft 365 Copilot pentru a crește productivitatea echipei, reducând timpul de completare a aplicațiilor cu o economie de 40 de minute, eliberând echipa pentru mai mult timp față în față cu liderii de afaceri din Jersey.
- Joyson Electronics folosește Microsoft 365 Copilot pentru a ajuta angajații să obțină un salt în eficiență în mai multe fluxuri de lucru, cum ar fi minutele întâlnirilor, procesarea e-mailurilor și conversia documentelor.
- Kodak Alaris utilizează Microsoft Copilot în Dynamics 365 Customer Insights pentru a eficientiza sarcinile și a economisi timp. Copilot sugerează texte pentru e-mailuri comune, invitații la evenimente, buletine informative și campanii.
- KPMG a folosit Microsoft AI pentru a dezvolta un agent de integrare a noilor angajați, care îi ghidează prin furnizarea de șabloane și referințe istorice, accelerând integrarea și reducând apelurile de follow-up cu 20%.
- Kwong Cheong Thye (KCT) utilizează Microsoft Copilot pentru a automatiza analiza vânzărilor și planificarea achizițiilor; făcând astfel, fabrica de bere a economisit timp semnificativ la aceste sarcini, dublând eficiența. Această transformare a eliberat resurse valoroase, împuternicindu-i să se concentreze pe relațiile cu clienții și creșterea veniturilor.
- KRAFTON folosește Microsoft 365 Copilot și Azure OpenAI Service pentru a schimba modul în care lucrează, folosindu-le pentru a comunica cu editorii și partenerii din întreaga lume, inclusiv în e-mailuri, documente și minutele întâlnirilor. Le folosesc și pentru traduceri în timp real, făcând comunicarea mai clară, și le utilizează în Excel pentru a interpreta și extrage date pentru raportare.
- KT a adoptat Microsoft 365 Copilot pentru a îmbunătăți eficiența muncii. Acum angajații pot organiza rapid programele importante, pot rezuma conversațiile prin e-mail și pot căuta documente interne cu AI, iar noii angajați și-au îmbunătățit înțelegerea muncii lor. Analiza datelor și accesibilitatea informațiilor s-au îmbunătățit, făcând documentele existente valoroase ca active reale de cunoștințe.
- Leviatan Group folosește Microsoft 365 Copilot pentru a optimiza fluxurile de lucru existente și pentru a obține și mai mult din platforma lor principală de afaceri. Acest lucru le permite să acceseze informații critice în câteva secunde. Echipa de îmbunătățire continuă inovează, de asemenea, cu Copilot Studio.
- Linklaters a folosit GenAI pentru a dezvolta un chatbot numit Laila, iar angajații utilizează funcționalitățile de chat cu fișiere. Ei construiesc mai multe funcții agentice de autoservire pentru Laila, cum ar fi „Chat cu HR”, unde au antrenat botul pe documente de politici HR folosind Azure AI Foundry.
- LTIMindtree folosește Microsoft Security Copilot pentru a crea un centru de comandă unificat pentru investigații, informații despre amenințări și răspuns la incidente, împuternicindu-i să construiască un Centru de Operațiuni de Securitate (SOC) de generație următoare. Drept rezultat, au înregistrat o creștere cu 30% a eficienței generale a angajaților, cu 20% mai puțin timp petrecut pe e-mailuri și pe alocarea zilnică a sarcinilor.
- Lumen folosește Microsoft Copilot pentru a rezuma interacțiunile anterioare de vânzări, precum și pentru a genera știri recente, provocări de afaceri, tendințe mai largi din industrie, perspective și recomandări pentru pașii următori. Acest proces obișnuia să dureze până la patru ore per agent de vânzări. În 2024, Lumen a redus acest timp la doar 15 minute și estimează economii anuale de timp în valoare de 50 de milioane USD.
- Malteser a implementat Microsoft 365 Copilot, economisind personalului un timp semnificativ. Personalul folosește asistentul AI pentru a eficientiza munca administrativă, a evalua proiecte noi, a automatiza procese repetitive și a răspunde rapid la întrebări. Delegând sarcini, angajații au mai mult timp și energie pentru a-și antrena echipele, a colabora cu colegii, a îmbunătăți proiectele de servicii și a inova soluții care ajută oamenii la nivel global.
- Members 1st Federal Credit Union a adoptat Microsoft Fabric, o platformă completă de analiză a datelor cu capabilități AI integrate care se îmbină perfect cu soluția lor M1-360 construită pe serviciile Azure. M1-360 le permite să obțină perspective valoroase din date pentru luarea unor decizii mai informate și să rafineze campaniile de marketing pentru a oferi membrilor serviciile de care au cea mai mare nevoie.
- Moveworks a folosit Azure OpenAI Service pentru a ajuta platforma sa conversațională AI să ofere suport angajaților din întreprinderi și agenții guvernamentale în câteva secunde, furnizând răspunsuri personalizate rapide care reduc la minim întreruperile fluxului de lucru, în limba maternă a utilizatorilor.
- MultiChoice a adoptat Microsoft Copilot pentru biroul său de management al proiectelor IT (PMO) pentru a automatiza minutele întâlnirilor, a accelera termenele de proiect și a asigura o comunicare clară și imparțială. Echipa poate acum lua decizii mai informate și economisi timp pentru a realiza o gestionare mai strategică și proactivă a riscurilor.
- Newman’s Own folosește Microsoft 365 Copilot pentru a îmbunătăți productivitatea angajaților și a reduce costurile. Au economisit 70 de ore pe lună rezumând știrile din industrie și alte 50 de ore pe lună pregătind sinteze de marketing. Acest lucru a avut un impact uriaș asupra implicării și retenției angajaților.
- NTT Communications a implementat Microsoft Security Copilot pentru a îmbunătăți rapid abilitățile unei echipe de talente diverse, în timp ce a ajutat analiștii seniori să lucreze mai eficient. Au automatizat identificarea, prevenirea, detectarea, răspunsul și recuperarea, îmbunătățind eficiența operațiunilor de securitate fără a crește costurile cu forța de muncă.
- OPAP a integrat Microsoft 365 Copilot pentru a-și transforma fluxurile de lucru zilnice, utilizând Copilot pentru o gamă largă de sarcini — de la rezumarea e-mailurilor la colectarea de date și îmbunătățirea eficienței operaționale.
- PageGroup a folosit Azure OpenAI Service pentru a dezvolta instrumente care îi ajută pe consultanți să creeze anunțuri de locuri de muncă și reclame, economisind până la 75% din timpul unui consultant.
- Perplexity.AI a folosit Azure AI Studio și Azure OpenAI Service pentru a testa modele lingvistice mari și prototipuri în câteva ore. De asemenea, a sprijinit un timp de lansare mai rapid pe piață, servind ca multiplicator de forță pentru echipa lor restrânsă, oferind capacitatea de a sprijini milioane de utilizatori și livrând securitate și fiabilitate la un preț eficient.
- Persistent Systems a dezvoltat ContractAssIst, un agent AI construit folosind AI generativ și Microsoft 365 Copilot, pentru a reduce e-mailurile în timpul negocierilor cu 95% și pentru a reduce timpul de navigare și negociere cu 70%.
- PNB a lansat PNB SuperApp, construit pe Azure OpenAI Service și integrat în Teams, pentru a ajuta angajații cu întrebări și pentru a asigura respectarea ghidurilor interne. Angajații folosesc, de asemenea, Microsoft 365 Copilot pentru a eficientiza fluxurile de lucru, a economisi timp și a crește productivitatea.
- Public Investment Corporation (PIC) a adoptat Microsoft 365 Copilot pentru a sprijini angajații în sarcinile manuale. PIC poate evalua și aproba investiții în șase luni în loc de 12. Angajații sunt mai productivi și mai mulțumiți. De exemplu, pregătirea prezentărilor durează două ore în loc de două zile, iar crearea sondajelor durează două ore în loc de o lună.
- Rajah & Tann folosește Microsoft Copilot pentru munca zilnică. Folosind Microsoft Teams și Copilot, angajații firmei pot emite minutele întâlnirilor în două-trei ore în loc de una-două zile. Au dezvoltat, de asemenea, un asistent AI „Ask HR” folosind Azure OpenAI Service pentru a răspunde autonom la întrebările comune ale angajaților despre resursele umane.
- Région Sud a folosit Azure OpenAI Service pentru a dezvolta un chatbot numit „Allo Region” pentru a ajuta agenții de call center să răspundă mai eficient la întrebările cetățenilor. De asemenea, au automatizat verificarea documentelor necesare pentru subvențiile de formare a competențelor șomerilor. Angajații folosesc, de asemenea, Microsoft 365 Copilot pentru luarea notițelor, redactarea rapoartelor și procesarea e-mailurilor.
- Roquette a dezvoltat un chatbot numit RoqGPT folosind Azure OpenAI Service pentru a ajuta angajații să furnizeze trasee de audit relevante și identificarea riscurilor. Aceasta le permite să proceseze aceste informații într-un mediu securizat, esențial în domeniul lor de activitate.
- Sanlam: inginerii folosesc GitHub Copilot, care oferă sugestii, optimizare a codului, refactorizare în limbaje moderne și generare de seturi de date pentru teste unitare pe loc. Inginerii au economisit până la 30% din timp și au îmbunătățit calitatea codului.
- Sandvik a creat Manufacturing Copilot, construit cu Azure OpenAI Service și Azure AI Search, pentru a oferi acces ușor la ani de documentație de produs. Folosindu-l, angajații au îmbunătățit productivitatea cu până la 30%, au îmbunătățit suportul pentru clienți și au accelerat procesele de instruire.
- Siemens Digital Industries Software a folosit Microsoft Azure OpenAI Service și Azure AI Foundry pentru a crea o aplicație Microsoft Teams pentru soluția lor de top în managementul ciclului de viață al produsului (PLM), Teamcenter, care folosește procesarea limbajului natural pentru raportarea în timp real a problemelor. Aplicația poate traduce datele vorbite informale, indiferent de limbă, creând automat un raport sumarizat al problemei și direcționându-l în Teamcenter către experții adecvați în proiectare, inginerie sau producție — în limba specifică necesară.
- Silverlake Group a introdus CatgWorkz, o soluție concepută special pentru nevoile instituțiilor financiare. Alimentat de Azure și AI, CatgWorkz permite organizațiilor să automatizeze până la 80% dintre sarcinile de rutină pentru a reduce costurile și a crește productivitatea.
- Simmons & Simmons folosește Microsoft 365 Copilot pentru a obține câștiguri incrementale de productivitate și eficiență. Au lansat și PercyAI — un chatbot Azure dedicat profesioniștilor juridici, proiectat pentru a sprijini sarcini mai complexe, inclusiv analiza detaliată a documentelor lungi.
- Singapore Civil Defence Force (SCDF) a creat aplicații Power Platform pentru a automatiza programările și gestionarea cateringului pentru mii de angajați din prima linie, reducând risipa. Pentru serviciile de urgență, o veste importantă: folosind Microsoft AI, pompierii vor putea prezice riscul de incendiu. Copilot reduce, de asemenea, munca administrativă pentru personalul SCDF, rezumând e-mailuri, revizuind prezentări și ajutând la redactarea propunerilor, eliberând timp pentru responsabilitățile lor importante de a menține siguranța în Singapore.
- Softcat a folosit Microsoft 365 Copilot pentru economii de timp și îmbunătățiri calitative. Echipele de vânzări au raportat economii de 20% din timpul administrativ în vânzări.
- Somerset Council folosește Microsoft 365 Copilot pentru a crește performanța. Angajații au economisit 10 ore pe lună, iar 87% dintre utilizatori au raportat beneficii pozitive. Aceste eficiențe le permit angajaților să-și reinvestească timpul în activități mai solicitante.
- Square Enix a adoptat Azure OpenAI Service pentru a dezvolta un chatbot integrat în Slack, „Hisui-chan”, pentru a oferi dezvoltatorilor de jocuri răspunsuri instant la întrebările lor despre motoarele de joc.
- Sunrise a adoptat Microsoft 365 Copilot pentru a reduce riscul angajaților de a suferi de „datorie digitală” și a văzut asta ca pe o oportunitate de a rămâne cu un pas înaintea concurenței. Copilot elimină sarcinile plictisitoare și îi împuternicește pe angajați să facă mai multe dintre sarcinile care le plac.
- Taylor Wimpey folosește AI pentru a analiza rezultatele sondajelor de la clienți pentru a înțelege mai bine subiectele care afectează scorurile net promoter (NPS). Ei folosesc, de asemenea, agenți Copilot pentru integrarea noilor angajați și recuperarea cunoștințelor. Scopul lor este ca echipele să-și creeze propriii agenți în Copilot Studio fără a avea nevoie de un proiect IT la scară largă de fiecare dată.
- Textron Aviation a folosit Azure OpenAI Service și Microsoft Cloud for Manufacturing pentru a implementa TAMI, un instrument care ajută tehnicienii de pe linia de front să parcurgă rapid 60.000 de pagini de documentație de întreținere pentru a accesa rapid instrucțiunile tehnice. Acest lucru îi ajută să reducă timpul de depanare de la 20 de minute la 1-2 minute, cu scopul de a reduce timpul de imobilizare al aeronavelor.
- The Rider Firm folosește Microsoft 365 Copilot pentru a gestiona sarcini și a urmări detalii care altfel s-ar pierde în e-mailuri și chaturi. Cu Copilot în Excel, pot organiza datele de inventar care se alimentează direct în listele lor de comerț electronic, iar sarcinile descurajante devin acum mai ușor de gestionat, eliberând angajații să se concentreze pe muncă mai strategică.
- Three Crowns a implementat Microsoft Copilot în echipele sale juridice și de servicii de afaceri, având încredere că datele lor vor rămâne sigure, inaccesibile terților și nu vor fi folosite niciodată pentru instruirea publică. Firma folosește acum căutări simple în limbaj natural pentru a accesa eficient informații din Outlook, Teams și rezumatele întâlnirilor. Economiile de timp pentru avocați le permit să ofere valoare mai eficient clienților.
- Toshiba a implementat Microsoft 365 Copilot pentru 10.000 de angajați pentru a-și optimiza utilizarea și eficiența. În plus, jurnalele Microsoft 365 și Microsoft Viva Insights au fost combinate și analizate pentru a promova o utilizare și mai extinsă. S-au confirmat economii de 5,6 ore pe lună per angajat. Copilot a identificat, de asemenea, zonele de proces care necesitau îmbunătățiri, cum ar fi aprovizionarea și căutările legate de documente.
- UBS a folosit Azure OpenAI Service și Azure AI Search pentru a construi Legal AI Assistant (LAIA), ajutând angajații să localizeze informații mult mai rapid și mai ușor, oferindu-le câștiguri de productivitate.
- Unifonic folosește Copilot pentru a crește eficiența la toate nivelurile. Echipa de vânzări analizează rapid conversațiile de pe platforme, extrăgând perspective în câteva minute în loc de ore. Copilot eficientizează, de asemenea, crearea de conținut pentru propuneri, campanii prin e-mail și social media, generând o creștere de 20% a activității de outreach. La nivel organizațional, Copilot a redus timpul pentru cercetare, documentare și rezumare cu până la 40%.
- Volvo Group a dezvoltat o soluție folosind serviciile Azure AI și Azure AI Document Intelligence pentru a simplifica procesarea documentelor și a atinge obiectivele de extragere a datelor din imagini și traducere. Soluția a economisit Grupului Volvo peste 10.000 de ore manuale.
- Wells Fargo a construit o aplicație/agent Microsoft Teams integrat cu modele lingvistice de ultimă generație pentru 35.000 de bancheri din 4.000 de sucursale. Agentul oferă acces instant la ghiduri pentru 1.700 de proceduri interne, astfel încât angajații pot localiza rapid informațiile de care au nevoie fără a solicita sprijinul unui coleg. Acum, 75% dintre căutări se fac prin agent, reducând timpii de răspuns de la 10 minute la doar 30 de secunde. În plus, Wells Fargo a construit un asistent virtual AI pentru a permite echipelor de vânzări Treasury să inițieze proactiv conversații relevante cu clienții. AI este aplicată și în divizia Corporate and Investment Bank, unde agenții și AI-ul generativ vor transforma întregul proces: AI va fi folosită pentru a eficientiza interacțiunile dintre front office, subscriitori și operațiuni, iar dashboardurile alimentate de Copilot vor ajuta mai multe echipe să urmărească statutul împrumuturilor, menținând membrii echipelor implicați pe tot parcursul ciclului de tranzacții.
- Würth Group folosește Microsoft 365 Copilot pentru echipa IT, pentru a crește eficiența și a-i elibera pe angajați de sarcinile de rutină și de comunicările multilingve.
- WTW integrează practici și principii de securitate în tot ceea ce face pentru a-și crește productivitatea și avantajul în materie de securitate. Ei cred că Security Copilot va accelera semnificativ modul în care echipa lor internă de threat hunting dezvoltă și înțelege incidentele.
- XP Inc. folosește Microsoft 365 Copilot pentru a automatiza sarcini, crescând productivitatea prin economisirea a peste 9.000 de ore, o creștere de 30% a eficienței echipei de audit. Copilot a îmbunătățit, de asemenea, incluziunea și accesibilitatea la locul de muncă prin transcrieri în timp real pentru angajații cu dizabilități.
- YAMASHITA a adoptat Microsoft Fabric ca noua sa platformă de date, atrasă de capabilitățile intuitive de vizualizare și analiză a datelor bazate pe AI, democratizând astfel accesul la date.
- Access Holdings Plc a adoptat Microsoft 365 Copilot, integrând AI generativ în instrumentele de zi cu zi și, ca rezultat, scrierea de cod durează acum două ore în loc de opt, chatboturile se lansează în 10 zile în loc de trei luni, iar prezentările sunt pregătite în 45 de minute în loc de șase ore.
- Acentra Health a creat MedScribe folosind Azure OpenAI Service. Soluția a economisit 11.000 de ore de asistență medicală și aproape 800.000 USD. De asemenea, a ajutat fiecare asistent medical să proceseze 20-30 de scrisori zilnic, obținând o rată de aprobare de 99% pentru scrisorile generate de MedScribe.
- Adobe conectează fluxurile de lucru și perspectivele din Adobe Experience Cloud cu Microsoft 365 Copilot pentru a livra capabilități bazate pe AI generativ, permițând specialiștilor în marketing să colaboreze mai bine, să fie mai eficienți și mai creativi.
- Amadeus își împuternicește echipele să-și concentreze timpul și abilitățile pe sarcini cu valoare adăugată, cu ajutorul Microsoft 365 Copilot, rezumând fire de e-mail, chaturi sau transcrieri și sintetizând informații din diverse surse.
- ANZ a investit în Microsoft 365 Copilot, GitHub Copilot și Copilot în Microsoft Edge pentru a stimula productivitatea și inovația în întreaga forță de muncă.
- Asahi Europe & International (AEI) a adoptat Microsoft 365 Copilot, economisind angajaților potențial 15% din timpul anterior petrecut pe sarcini administrative.
- Aurigo a folosit GitHub Copilot pentru a le permite dezvoltatorilor să se concentreze pe logica și arhitectura codului lor, permițându-le să creeze prototipuri funcționale mai eficient.
- Accenture și Avanade au lansat o practică de transformare a afacerii cu Copilot, sprijinită de Microsoft, și au co-investit în capabilități, soluții și instruire noi pentru a ajuta organizațiile să-și reinventeze funcțiile de afaceri în mod sigur și responsabil, cu ajutorul AI generativ și tehnologiilor Copilot.
- AXA a dezvoltat AXA Secure GPT, o platformă alimentată de Azure OpenAI Service care le permite angajaților să valorifice puterea AI generativă, vizând cel mai înalt nivel de siguranță a datelor și utilizare responsabilă a instrumentului.
- Axon Enterprise a dezvoltat un nou instrument AI cu Azure OpenAI Service numit Draft One, rezultând într-o scădere cu 82% a timpului petrecut pe rapoarte, eliberând ofițerii să interacționeze mai mult cu comunitatea lor.
- Aztec Group și-a îmbunătățit productivitatea și experiența clienților testând Microsoft 365 Copilot cu 300 de angajați, descoperind „cazuri de utilizare nelimitate” și planuri pentru o extindere mai largă.
- Bader Sultan & Bros. Co. W.L.L. a implementat Microsoft 365 Copilot pentru a îmbunătăți productivitatea angajaților și a accelera timpii de răspuns pentru clienți.
- Bancolombia folosește GitHub Copilot pentru a-și împuternici echipa tehnică, obținând o creștere de 30% în generarea de cod, accelerând schimbările automate ale aplicațiilor la o medie de 18.000 pe an, cu o rată de 42 de implementări productive zilnic.
- Bank of Queensland Group folosește Microsoft 365 Copilot, cu 70% dintre utilizatori economisind între două ore și jumătate și cinci ore pe săptămână.
- Baptist Care Community Services folosește Microsoft 365 Copilot pentru a economisi timp angajaților, ajutându-i să facă față provocărilor legate de lipsa de personal, permițându-le să se concentreze mai mult pe persoanele de care au grijă.
- Barnsley Council a fost recunoscut drept „Double Council of the Year în 2023” pentru implementarea Microsoft 365 Copilot, care a modernizat operațiunile și a redus sarcinile administrative, ducând la o satisfacție mai mare a angajaților și la o creativitate sporită.
- BlackRock a achiziționat peste 24.000 de licențe Microsoft 365 Copilot care acoperă toți angajații, funcțiile și locațiile, contribuind la îmbunătățirea experienței Copilot, inclusiv prin co-dezvoltarea de funcții și caracteristici noi.
- Brandix a adoptat suita Microsoft 365 Copilot pentru a spori productivitatea și a eficientiza operațiunile pentru personalul executiv.
- Brisbane Catholic Education oferă Microsoft 365 Copilot pentru 12.500 de educatori și folosește Microsoft Copilot Studio pentru a crea un instrument AI generativ care îi ajută pe profesori să integreze tradițiile și valorile catolice în sala de clasă.
- British Heart Foundation testează Microsoft 365 Copilot, iar în testele inițiale utilizatorii estimează că Microsoft 365 Copilot le-ar putea economisi până la 30 de minute pe zi.
- Buckinghamshire Council a implementat Microsoft 365 Copilot, iar personalul a raportat îmbunătățiri ale productivității, creșterea calității și economii de timp care au permis echipelor să facă mai mult cu mai puține resurse.
- C3IT a folosit Microsoft 365 Copilot atunci când a dezvoltat Copilot PM Assist pentru a ajuta managerii de proiect să pregătească documentația proiectelor cu 30% mai repede și să reducă timpul necesar pentru crearea prezentărilor de lansare a proiectelor cu 60%.
- Cactus Communications a valorificat Microsoft 365 Copilot pentru a automatiza sarcinile de rutină și a sprijini generarea de conținut sub supraveghere umană, atingând o eficiență de 15-20%.
- Campari Group a adoptat Microsoft 365 Copilot pentru a-i ajuta pe angajați să-l integreze în fluxul lor de lucru, rezultând economii de timp de aproximativ două ore pe săptămână datorită suportului pentru activitățile de rutină, cum ar fi gestionarea e-mailurilor, pregătirea întâlnirilor, crearea de conținut și dobândirea de noi abilități.
- Canadian Tire Corporation și-a mutat datele de pe sistemele on-premises în Microsoft Azure și a construit asistenți digitali folosind Azure OpenAI Service; acum, peste 3.000 de angajați corporativi economisesc zilnic între 30 și 60 de minute folosind asistentul digital ChatCTC.
- Capita folosește GitHub Copilot pentru îmbunătățirea productivității, dar și pentru creșterea satisfacției dezvoltatorilor, recrutării și retenției personalului.
- Cathay valorifică Microsoft 365 Copilot pentru a eficientiza întâlnirile și a gestiona informațiile mai eficient, reducând sarcinile consumatoare de timp și stimulând creativitatea.
- CDW a folosit Microsoft 365 Copilot pentru a îmbunătăți calitatea muncii pentru 88% dintre utilizatori, permițându-le 77% dintre aceștia să finalizeze sarcinile mai rapid și crescând productivitatea pentru 85% dintre utilizatori.
- Chi Mei Medical Center ușurează volumul de muncă al medicilor, asistenților și farmaciștilor cu un asistent AI generativ construit pe Azure OpenAI Service.
- Crediclub economisește 96% pe lună la cheltuielile de audit și analizează 150 de întâlniri pe oră cu Azure AI, eliberând timp pentru 800 de consilieri de vânzări și 150 de manageri de sucursală pentru a interacționa direct cu clienții.
- E.ON se concentrează pe tranziția energetică a Germaniei, valorificând Microsoft 365 Copilot pentru a gestiona rețeaua energetică complexă în timp real, crescând productivitatea și eficiența forței sale de muncă.
- Embee a adoptat Microsoft Copilot Studio pentru a dezvolta plug-in-uri personalizate care să redefinească productivitatea și eficiența. Folosind GitHub Copilot pentru validarea codului și automatizarea testării, dezvoltatorii lor au experimentat o creștere a productivității cu 30%.
- Enerjisa Üretim a adoptat Microsoft 365 Copilot pentru a eficientiza rezumatele întâlnirilor, a reformata documentele și a compila rapoarte, permițând angajaților să se concentreze pe activități mai strategice și mai împlinitoare, în loc să petreacă șase ore în ședințe.
- EPAM implementează Microsoft 365 Copilot pentru a consolida informațiile și a genera conținut și documente.
- Farm Credit Canada a implementat Microsoft 365 Copilot, ceea ce a dus la economii de timp pe sarcinile de rutină pentru 78% dintre utilizatori, cu 30% dintre aceștia economisind între 30 și 60 de minute pe săptămână și 35% economisind peste o oră pe săptămână, permițând angajaților să se concentreze pe sarcini cu valoare adăugată.
- Finastra a folosit Microsoft 365 Copilot pentru a automatiza sarcinile, a îmbunătăți crearea de conținut, a perfecționa analizele și a personaliza interacțiunile cu clienții, angajații raportând economii de timp între 20% și 50%.
- Four Agency Worldwide și-a crescut productivitatea angajaților folosind Microsoft 365 Copilot pentru a genera idei pentru munca creativă și pentru a sprijini procesele administrative greoaie, analiza datelor și generarea de rapoarte, permițând personalului să se concentreze pe relația cu publicul și mai puțin pe hârțogăraie.
- McDonald’s China a ales Microsoft Azure AI, GitHub Copilot și Azure AI Search pentru a-și transforma operațiunile, rezultând într-o creștere semnificativă a adoptării, consumului și retenției AI, de la 2.000 la 30.000 de tranzacții lunare ale angajaților.
- McKnight Foundation a adoptat Microsoft 365 Copilot pentru tot personalul, economisind timp, crescând productivitatea și eliberând spațiu pentru a se concentra pe priorități strategice.
- Medigold Health folosește Azure OpenAI Service pentru a reduce semnificativ timpul pe care clinicienii îl petrec redactând rapoarte în timpul consultațiilor și timpul administrativ.
- Michelin a implementat Microsoft 365 Copilot și un chatbot AI generativ intern bazat pe Azure OpenAI Service, numit „Aurora”, conceput pentru a ajuta angajații să optimizeze munca și performanța echipelor, crescând productivitatea de zece ori.
- Morula Health folosește Microsoft 365 Copilot pentru a îmbunătăți productivitatea, a eficientiza sarcinile de redactare medicală și a asigura securitatea datelor, îmbunătățind în final eficiența și satisfacția clienților.
- Motor Oil Group obține câștiguri remarcabile de eficiență prin integrarea Microsoft 365 Copilot în fluxurile sale de lucru, personalul petrecând acum doar câteva minute pentru sarcini care anterior durau săptămâni.
- Mphasis a folosit Microsoft 365 Copilot în departamentele de finanțe, HR, juridic, marketing și IT pentru a spori productivitatea și ingeniozitatea în procesele operaționale.
- Nagel-Group folosește Azure OpenAI Service pentru a ajuta angajații să acceseze rapid informații care economisesc timp, creează eficiență și transparență și duc, în final, la răspunsuri de calitate superioară.
- National Australia Bank valorifică Microsoft 365 Copilot pentru productivitatea zilnică, analiza datelor și perspective, iar Microsoft Security Copilot pentru a analiza rapid milioane de jurnale de evenimente de securitate, permițând inginerilor să se concentreze pe zonele mai importante.
- NFL Players Association a integrat Azure AI Services și Azure App Service în procesul lor de revizuire video, reducând timpul de analiză cu până la 73%, crescând semnificativ eficiența și îmbunătățind siguranța jucătorilor prin aplicarea consecventă a regulilor.
- Urban Company a valorificat Azure OpenAI Service pentru a folosi chatboți care rezolvă între 85% și 90% dintre întrebări, crescând satisfacția clienților cu 5%, iar acuratețea auditului și a deciziilor a depășit 80%.
- Virgin Atlantic a adoptat Microsoft 365 Copilot și GitHub Copilot și observă beneficii reale de business, inclusiv îmbunătățiri ale productivității și activarea unor noi moduri de lucru.
- Visier a construit un asistent AI generativ care folosește Azure AI și Azure OpenAI Service pentru a furniza analize ale forței de muncă și perspective acționabile pentru peste 50.000 de clienți.
- Virtual Dental Care a dezvoltat o aplicație AI numită Smart Scan, care folosește Microsoft Azure pentru a reduce volumul de documente pentru clinicile stomatologice mobile din școli cu 75% și pentru a le permite stomatologilor să dedice mai mult timp îngrijirii pacienților.
- Wipro a folosit GitHub Copilot pentru a ajuta la scrierea codului mai rapid și mai ușor pentru dezvoltatori. De asemenea, au folosit Azure OpenAI Service pentru a-și extinde soluțiile AI generative, facilitând o transformare AI la scară largă în întreaga organizație.
- Zakladni Skola As Hlavkova a adoptat Microsoft 365 Copilot și a înregistrat o îmbunătățire de 60% în gestionarea documentelor administrative, a redus pregătirea lecțiilor de la ore la câteva minute, a crescut incluziunea și a îmbunătățit comunicarea cu elevii și părinții.
Reinventarea interacțiunii cu clienții
Personalizează experiențele clienților prin analiza datelor, crescând ratele de conversie. Face operațiunile mai fluide, ajutând echipele să lanseze campanii mai rapid. În plus, stimulează inovația, creând experiențe care îi încântă pe clienți și, în același timp, reduc sarcinile pentru angajați. Adoptarea inteligenței artificiale generative este esențială pentru organizațiile care doresc să reinventeze modul în care interacționează cu clienții, să rămână înaintea jocului și să impulsioneze atât inovația, cât și eficiența.
- 17Life folosește Azure OpenAI Service pentru a genera, clasifica și integra rapid un număr mare de etichete de produse, dar și pentru a interpreta cu precizie intențiile de căutare ale consumatorilor și a le oferi cele mai potrivite sugestii prin comparație inteligentă a etichetelor. Acest lucru a redus semnificativ costurile de muncă și timp ale mecanismului de etichetare, a accelerat timpul de lansare al produselor și a îmbunătățit recomandările personalizate, îmbunătățind astfel experiențele de cumpărare și fidelizarea clienților, consolidând serviciile și competitivitatea platformei.
- ABN AMRO Bank a trecut la Microsoft Copilot Studio pentru a dezvolta doi asistenți AI: unul pentru clienți și unul pentru angajați. „Anna”, agentul AI pentru clienți, gestionează anual peste 2 milioane de conversații text și 1,5 milioane de conversații vocale, automatizând peste 50% din interacțiuni cu ajutorul mai multor agenți AI. Agentul pentru angajați, „Abby”, oferă acces mai ușor la o gamă largă de resurse IT și interne.
- Accenture a construit un agent autonom pentru clienții săi, automatizând și eficientizând colectarea plăților restante — accelerând recuperarea și îmbunătățind rezultatele financiare. Agentul, construit în Copilot Studio, interpretează datele clienților, automatizează urmărirea plăților și ajută colectorii să decidă următorii pași. Clienții Accenture au potențialul de a recupera datoriile restante mai rapid, reducând cu până la 20% numărul mediu de zile necesare pentru colectarea unei plăți.
- Agape Source a folosit Microsoft Copilot ca asistent AI generativ în chat-ul web pentru a sprijini angajații și voluntarii în susținerea clienților din 19 țări, facilitând comunicarea, traducerea și găsirea resurselor.
- Amorepacific Group folosește AI generativ pe platforma sa online Amore Mall de trei ani pentru căutări de produse, recomandări și diagnosticarea pielii. Acum au dezvoltat o aplicație numită AI Beauty Counselor (AIBC), folosind Azure AI Stack, care oferă recomandări hiperpersonalizate bazate pe achizițiile anterioare ale consumatorilor.
- Arapahoe Libraries a adoptat Microsoft 365 Copilot pentru a economisi timp la sarcinile administrative, a facilita colaborarea și a proteja confidențialitatea vizitatorilor. Asistentul alimentat de AI îi împuternicește pe angajați să găsească soluții creative pentru a servi vizitatorii în prezent și în viitor.
- Arla Foods a integrat Azure OpenAI Service în ecosistemul digital Arla pentru a oferi un management inovator și rapid de conținut folosind GPT. Ei pot grupa aproape 6.500 de rețete în articole tematice, aliniate la tendințele populare de căutare ale clienților.
- Bank Rakyat Indonesia (BRI) a adăugat tehnologia ChatGPT prin Azure OpenAI Service la chatbot-ul Sabrina, care acum poate înțelege diverse limbi regionale indoneziene, precum javaneză, sundaneză, padang și altele. Sabrina a fost, de asemenea, integrată în aplicația BRImo, facilitând clienților accesul la diverse funcționalități. Un motor de căutare alimentat de AI revoluționează modul în care agenții de service și de call center BRI gestionează serviciile pentru clienți, reducând semnificativ timpul necesar pentru a răspunde întrebărilor și reclamațiilor.
- BBC a folosit Azure AI pentru a dezvolta un asistent vocal digital personalizat care reflectă identitatea brandului și ajută la stabilirea unei noi relații conversaționale cu numeroasele sale audiențe.
- Berlitz a folosit Azure AI Service și Azure AI Speech pentru a oferi produse noi, permițând companiei să servească zeci de mii de clienți noi în domeniul instruirii lingvistice. Prin reducerea costurilor de dezvoltare, au accelerat timpul de lansare pe piață, permițând echipei să reinvestească în alte domenii de inovare și îmbunătățire a suportului pentru clienți.
- Commerce.AI a adoptat Azure OpenAI Service și Azure Cognitive Services pentru a dezvolta soluții utile pentru clienții săi. Tehnologiile deja generează creșteri ale productivității între 30% și 50% pentru clienții lor.
- CP AXTRA folosește Microsoft 365 Copilot în departamentele de marketing, finanțe și strategie pentru a asista la sarcinile de rutină. Ei continuă să se concentreze pe lanțul valoric și să utilizeze AI pentru a crește valoarea pe durata vieții clienților.
- Datadog se integrează cu toate serviciile Azure majore, inclusiv Azure OpenAI Service. Acum clienții pot optimiza mai bine costurile, pot rezolva problemele și pot monitoriza performanța aplicațiilor alimentate de AI. Integrarea nu necesită configurări suplimentare și oferă aceeași vizibilitate cuprinzătoare pentru Azure OpenAI Service, permițând clienților vizualizări instantanee.
- DeepBrain AI folosește Azure OpenAI Service pentru a valorifica capacitățile de procesare eficiente ale datelor. Folosind capabilitățile de vorbire ale Azure Cognitive Services, au dezvoltat modele NLP de ultimă generație și, integrând această soluție în infrastructura AI, au creat avataruri AI cu o înțelegere excepțională a limbajului și capacități de traducere.
- Dotdigital a folosit Microsoft Copilot și Azure OpenAI Service pentru a inova platforma sa de experiență a clienților și de date, pentru a răspunde cererilor brandurilor și consumatorilor care se așteaptă la conexiuni fără cusur, relevante și instantanee, oriunde s-ar afla. Acest lucru le permite să obțină rapid inspirație, să se concentreze pe ce contează, să îmbunătățească implicarea și să ofere idei noi pentru campanii.
- DTEK’s YANSO a implementat un asistent alimentat de AI (Azure OpenAI Service și Azure AI Search) pentru a ajuta agenții YASNO să recupereze informații mai rapid. Gestionând peste 300 de solicitări de la clienți zilnic, recomandările AI îi ajută pe agenți să răspundă fiecăreia în medie în 3,5 minute, față de 4,5 minute anterior. Se așteaptă ca asistentul AI să proceseze automat 80% dintre solicitări.
- Eneco a dezvoltat un agent AI multilingv folosind Copilot Studio, lansat pe site-ul companiei în doar trei luni, inclusiv integrarea cu platforma de chat live. Agentul AI gestionează 24.000 de conversații pe lună și poate gestiona cu 70% mai multe conversații cu clienții fără a fi nevoie de transfer la un reprezentant uman.
- EY a dezvoltat EY Competitive Edge folosind Azure OpenAI Service pentru a facilita interogarea datelor specifice sectorului și pentru a furniza rapid informații relevante care ajută clienții să ia decizii critice de afaceri.
- Fractal este un adoptator de top al ofertelor Microsoft AI, inclusiv Azure OpenAI Service, Microsoft Copilot și Microsoft Cloud for Retail. Fractal creează soluții alimentate de AI pentru a ajuta retailerii să rezolve probleme în diverse domenii, de la managementul lanțului de aprovizionare și producție, până la marketing.
- HARTING a implementat un asistent alimentat de AI, bazat pe Azure OpenAI Service și Microsoft Cloud for Manufacturing, interoperabil cu Siemens NX și Simcenter, parte din portofoliul Siemens Xcelerator pentru design rapid și simulare. Soluția AI a redus timpul de configurare de la 15-20 de minute la doar 1 minut, îmbunătățind semnificativ eficiența și crearea rapidă de prototipuri personalizate.
- Hevolus a dezvoltat XRCopilot folosind Azure OpenAI Service și serviciile Azure AI pentru a îmbunătăți experiența imersivă de cumpărături, înregistrând deja o creștere notabilă a ratelor de conversie pentru clienții săi.
- INSPIRE Environmental a folosit Azure AI pentru a crea o soluție care îi permite să analizeze și să interpreteze imagini de pe fundul mării mai rapid și mai eficient, reducând astfel costurile și timpii de livrare pentru clienți.
- Intermountain Health are infrastructura AI pe Azure, permițând dezvoltarea și implementarea de produse AI responsabile, asigurând vizibilitate, securitate și scalabilitate pentru rezultate consecvente ale pacienților. Folosind Arize AI și Azure OpenAI Service, personalul DTS economisește 40 de ore pe trimestru per produs AI, iar cu Microsoft 365 și Copilot au economisit 4.300 de ore de muncă doar anul trecut.
- IWG a construit o soluție folosind Microsoft Fabric și funcționalitățile sale de Real-Time Intelligence pentru a unifica datele din diverse surse. Folosind perspective în timp real, IWG poate face schimbări rapide în campaniile de marketing și poate detecta fraude.
- Japan Airlines (JAL) a dezvoltat JAL-AI Report folosind Azure AI Foundry și modelul lingvistic mic (SLM) Microsoft Phi-4, permițând însoțitorilor de bord să genereze rapoarte despre evenimentele de la bord tastând doar cuvinte-cheie și bifând câteva casete, online sau offline. Aplicația poate reduce timpul de raportare de la o oră la 20 de minute, permițând însoțitorilor de bord să petreacă mai mult timp cu clienții decât cu sarcinile administrative.
- JLL a lucrat cu Databricks pentru a implementa serviciile Azure AI pentru a condensa și democratiza datele. Cu soluția și expertiza JLL, clienții pot descoperi noi modalități de a-și atinge obiectivele de afaceri folosind date specifice investițiilor lor, reducând astfel costurile, îmbunătățind sustenabilitatea și luând decizii mai bune.
- KPMG folosește Copilot și Azure OpenAI Service pentru a ajuta clienții să genereze modelări interactive bazate pe agenți, prezentări și altele în doar câteva ore — lucruri care înainte durau zile sau săptămâni. De asemenea, folosesc Copilot în Power BI din Fabric pentru a genera narațiuni și a accelera dezvoltarea vizualizărilor.
- KPMG a folosit Microsoft AI pentru a dezvolta Comply AI. Agentul ajută la identificarea obligațiilor relevante, generează declarații în limbaj natural, evaluează eficacitatea controalelor și redactează descrieri ale controalelor. Un client KPMG, o companie telecom de top, a folosit Comply AI pentru a-și îmbunătăți maturitatea, responsabilitatea și încrederea în conformitate, obținând o îmbunătățire de 70% în descrierile controalelor și riscurilor, o reducere de 18 luni în termenele programelor de conformitate și o scădere de 50% a eforturilor continue.
- Ville de Laval a integrat Azure AI și Machine Learning în linia sa telefonică 311 pentru apeluri non-urgente. Sistemul folosește un agent virtual pentru a accelera interacțiunile dintre cetățeni și agenți și pentru a răspunde la întrebările de bază pe cont propriu. Laval estimează că investiția se va amortiza în primul an de funcționare.
- Mobiliar folosește Azure OpenAI Service pentru Mobi-ChatGPT, o soluție AI, și tehnologie cloud pentru a simplifica procesele și a îmbunătăți experiențele clienților.
- MONETA Money Bank a colaborat cu NTT Czech Republic pentru a dezvolta Tom, un voicebot alimentat de platforma Feedyou și Azure AI, capabil să converseze fluent în limba cehă complexă. Tom interacționează cu 1,5 milioane de clienți pentru a colecta preocupări și a efectua sarcini simple, reducând costurile operaționale ale call centerului cu 10% și crescând satisfacția clienților.
- Montgomery County a colaborat cu Microsoft și Zammo.ai pentru a extinde chatbot-ul său folosind Azure OpenAI Service. În 10 luni, au dezvoltat Monty 2.0, capabil de conversații complexe pe 3.000 de subiecte în 140 de limbi. A facilitat 20.000 de conversații cu cetățenii, atingând o rată de satisfacție de 50%. Acum, cetățenii au acces personalizat și instantaneu la informații despre serviciile publice.
- Nasdaq a folosit GitHub Copilot pentru codare, testare unit și revizuiri de cod. Folosesc și instrumente alimentate de AI pentru a automatiza generarea de documente, traducerea și comunicațiile, economisind timp atât pentru ingineri, cât și pentru liderii de afaceri. Pentru a îmbunătăți experiența clienților, au dezvoltat Nasdaq Boardvantage®, care echipează corporațiile și membrii consiliilor cu abilități de automatizare a managementului documentelor, clienții economisind peste 100 de ore de muncă manuală anual.
- Nationwide a folosit GPT-4 în Azure OpenAI Service pentru a susține întrebările clienților. Generând scrisori, timpii medii de răspuns au scăzut de la 45 de minute la 10-15 minute — o îmbunătățire a eficienței de aproximativ 66%.
- National Grid a implementat Azure AI și Microsoft Copilot pentru a îmbunătăți experiența clienților și scorurile NPS ale organizației și pentru a sprijini ambițiile lor legate de atingerea obiectivelor de emisii net-zero.
- NC Dinos folosește două chioșcuri care utilizează Azure AI Service pentru a sprijini un serviciu de jocuri numit „găsește-ți jucătorul asemănător” și un chatbot care răspunde la întrebările fanilor sportivi, oferind o experiență premium.
- NFU Mutual utilizează Dynamics 365 și Copilot for Sales pentru a înregistra fiecare interacțiune cu clientul, oferind astfel o vedere de 360 de grade asupra clienților pentru un serviciu excepțional — într-un timp mult mai scurt. Cu Copilot for Sales, integrat perfect în Outlook și conectat la CRM, timpii de răspuns au scăzut, satisfacția membrilor și angajaților a crescut, iar timpul administrativ manual s-a redus, lăsând loc pentru construirea unor relații mai semnificative cu clienții.
- Pegasus Airlines a implementat Azure OpenAI Service și Azure AI Services, integrând chatboți AI generativi în asistentul său virtual de călătorii, suportul pentru clienți, resursele umane și platformele agenților, pentru a oferi răspunsuri rapide și a automatiza procesele. Au dublat satisfacția clienților legată de asistentul virtual și au crescut satisfacția angajaților cu 20% cu ajutorul unui asistent virtual alimentat de AI.
- PLDT a lansat Talkbot Pro, un produs al partenerului WIZ.AI, pentru a ajuta echipa de colectare a plăților să ofere experiențe hiperpersonalizate clienților. Soluția este găzduită în siguranță pe ePLDT’s Azure Stack Hub, asigurând conformitatea și suveranitatea datelor. Drept rezultat, compania a înregistrat un impuls în eficiență, a crescut veniturile din colectări și a eficientizat operațiunile de back-end.
- Rabobank a folosit Copilot Studio pentru a dezvolta un agent virtual care oferă servicii prietenoase și eficiente clienților, permițând băncii să simplifice operațiunile, să reducă costurile și să creeze o experiență mai coerentă pentru clienți.
- RepsMate a dezvoltat un asistent AI folosind Azure OpenAI Service pentru a ajuta agenții de service să înțeleagă nevoile și comportamentele clienților. Tehnologia a permis clienților să reducă la jumătate dimensiunea echipelor de supraveghere, să îmbunătățească eficiența agenților și să crească satisfacția clienților.
- RHB Bank folosește Azure OpenAI Service pentru a eficientiza procesele și a stimula inovația în toate funcțiile, menținând în același timp cel mai înalt nivel de securitate. Folosind AI, RHB-ienii pot căuta rapid și precis informații, asigurând clienților o experiență bancară mai fluentă și mai eficientă.
- Space and Time a folosit Azure OpenAI Service pentru a dezvolta un chatbot care revizuiește datele blockchain, permițând utilizatorilor să obțină rapid rezultate sau să genereze interogări, economisind timp. În cele din urmă, acest lucru îi împuternicește pe clienți să găsească datele de care au nevoie pentru a-și antrena modelele AI și pentru a se asigura că actorii rău intenționați nu au manipulat informațiile.
- SVERIGES Television AB (SVT) a folosit Azure AI Services pentru a transcrie conținutul video și a genera subtitrări pentru a îmbunătăți acoperirea publicului și incluziunea.
- Sweco a folosit Azure AI Studio pentru a dezvolta rapid un asistent digital numit SwecoGPT, care automatizează crearea și analiza documentelor și îmbunătățește capacitățile de căutare în întreaga rețea globală a companiei. Consultanții pot acum găsi rapid informații critice despre proiecte și raportează o productivitate crescută, precum și abilitatea de a adăuga valoare clienților.
- T-Mobile a folosit Power Platform și Copilot Studio pentru a dezvolta un agent care se conectează la site-urile web ale peste 20 de producători de dispozitive și adună instantaneu și automat informații despre produse. Aplicația PromoGenius, combinată cu agentul AI, sprijină toate magazinele de retail și centrele de apel T-Mobile, având un impact real asupra afacerii și îmbunătățind operațiunile retail, inclusiv prin instrumente noi pentru reprezentanții de servicii pentru clienți (CSR).
- Telefônica Brasil a implementat Microsoft Azure OpenAI Service pentru a îmbunătăți asistentul digital al call center-ului și chatbot-ul. Oferind agenților de servicii clienți perspective alimentate de AI prin inițiativa I.Ajuda, au redus timpul mediu de procesare a unui client cu 9%.
Remodelarea proceselor de business
Transformarea operațiunilor este o altă modalitate prin care inteligența artificială generativă încurajează inovația și îmbunătățește eficiența în diverse funcții de business. În marketing, poate crea conținut personalizat pentru a angaja cu adevărat diferite audiențe. În managementul lanțului de aprovizionare, poate prezice tendințele pieței, astfel încât companiile să își poată optimiza nivelurile de stocuri. Departamentele de resurse umane pot accelera procesul de recrutare, în timp ce serviciile financiare îl pot folosi pentru detectarea fraudei și evaluarea riscurilor. Cu AI generativă, companiile nu își rafinează doar procesele actuale, ci descoperă și oportunități noi și interesante de creștere.
- Aegea folosește instrumente AI, cloud și un data lake pentru a analiza știri audio și text, identificând sentimente, locații și persoane care ar putea afecta operațiunile și imaginea companiei.
- ACWA Power a migrat către Microsoft Azure și a început să folosească Azure AI Services, Azure IoT Hub, Azure Data Lake și Microsoft Fabric, îmbunătățind scalabilitatea și permițând date în timp real și întreținere predictivă. Rezultatele: costuri reduse de întreținere, eficiență sporită și siguranță îmbunătățită pentru lucrătorii din fabrici. Analizele predictive permit mentenanță proactivă, reducând timpii de nefuncționare și optimizând resursele.
- AGMC a colaborat cu Pulses.ai pentru a crea soluția Sphere 360, folosind Azure AI pentru a-și transforma logistica și operațiunile. Acum, angajații pot localiza și muta rapid vehiculele în centrul de service, îmbunătățind satisfacția clienților.
- Alstom folosește GitHub Copilot pentru a genera materiale inginerești într-un mod eficient și sustenabil. Alte co-piloturi sunt integrate în toate etapele lanțului valoric, reducând semnificativ timpul necesar pentru diverse sarcini. De asemenea, folosesc Azure OpenAI Service pentru generare de conținut, traducere și inteligență documentară, sporind eficiența echipelor.
- Animal Supply Company a colaborat cu Neudesic pentru a folosi platforma Document Intelligence Platform (DIP), care rulează pe Azure și Azure AI, transformând procesarea facturilor și economisind anual peste 500.000 USD. Reducerea muncii repetitive a eliberat 50% dintre experții în facturare, permițându-le să se concentreze pe excepții și consolidarea relațiilor cu furnizorii.
- ASC Technologies folosește Azure OpenAI Service pentru a dezvolta un serviciu de înregistrare conformă, care permite clienților să verifice reglementările specifice industriei și țării, precum și să analizeze comunicațiile clienților pentru a-i servi mai bine, reducând riscurile de neconformitate.
- ANS își eficientizează procesul de vânzări cu Copilot și agenți AI — obținând beneficii notabile. Vânzătorii pot cere unui agent să colecteze și să rezume informații din surse multiple, obținând perspective valoroase din interacțiunile anterioare cu clienții, în timp ce asigură protecția datelor. Prevăd o creștere a ratei de închidere a vânzărilor cu 6,25%.
- Banco Inter a folosit Azure AI Services pentru a automatiza analiza pachetelor de actualizare și a optimiza procesele. După implementare, au redus timpul de analiză cu 70%, au crescut productivitatea și au îmbunătățit satisfacția echipei, impulsionând transformarea digitală a companiei.
- BDO Colombia a folosit Microsoft Copilot Studio și Power Platform pentru a dezvolta BeTIC 2.0, un asistent virtual care centralizează și automatizează procesele cheie de salarizare și finanțe. BeTIC 2.0 a redus volumul operațional cu 50% și a optimizat 78% dintre procesele interne, îmbunătățind experiența angajaților și clienților.
- BRANDLEX AI a folosit Azure OpenAI Service și Microsoft Azure Cloud Services pentru a dezvolta o platformă care oferă informații legale virtuale 24/7 și sfaturi verificate în timp real. Platforma deservește companii mari chiliene și multinaționale la costuri mai reduse decât consultanța legală convențională.
- Bridgestone a implementat Microsoft Cloud for Manufacturing, Microsoft Fabric și Factory Operations Agent în Azure AI pentru a unifica datele, a îmbunătăți întreținerea predictivă și a oferi angajaților perspective acționabile prin interogări în limbaj natural. Rezultatul: reducerea timpilor de oprire, productivitate sporită și eficiență operațională crescută.
- Burke a folosit Copilot pentru a transforma fiecare fază a procesului său de cercetare, de la redactarea chestionarelor și ghidurilor de discuții până la analizarea datelor nestructurate și crearea rapoartelor. Sarcinile care durau zile acum durează câteva ore, permițând echipelor să adune rapid informații și să ofere recomandări strategice mai rapid.
- CallMiner a folosit Azure AI Services pentru a îmbunătăți platforma sa, oferind organizațiilor acces la Azure AI Speech pentru analize și perspective mai cuprinzătoare asupra interacțiunilor dintre clienți și companii, pe diverse canale și la scară largă.
- Canopius Managing Agents Ltd. folosește Microsoft Copilot pentru a poziționa datele acolo unde este nevoie, astfel încât să poată opera în diverse teritorii. Explorează, de asemenea, GitHub Copilot, Copilot for Security și Microsoft 365 Copilot.
- H. Robinson a folosit Azure AI Studio și Azure OpenAI Service pentru a construi instrumente AI generative care automatizează cererile clienților primite prin e-mail, reducând timpul de răspuns de la ore la secunde. Sunt pe cale să atingă o creștere suplimentară de 15% a productivității și să îmbunătățească serviciul pentru clienți.
- Coca-Cola Company a folosit ecosistemul deschis Azure și infrastructura globală Azure AI Foundry pentru servicii vocale, creând un model personalizat pentru Moș Crăciun, capabil să converseze în timp real cu peste un milion de oameni în 26 de limbi — cu performanțe sub milisecundă. În doar 60 de zile, Coca-Cola a lansat o campanie care a implicat consumatori din 43 de piețe și 4 regiuni globale, integrând 15 servicii, marcând începutul unor campanii viitoare alimentate de AI.
- Coquitlam School District a adoptat Microsoft Copilot pentru a obține perspective din date, a eficientiza sarcinile administrative și a permite profesorilor să se concentreze pe activități de valoare mai mare, precum sprijinirea elevilor și îmbunătățirea experienței de învățare.
- Crestar Fans a construit un agent în Copilot Studio și l-a instruit pe baza documentației existente, asigurându-se că echipele de vânzări și de service clienți folosesc prețuri consecvente atunci când generează oferte pentru clienți.
- Cube RM a folosit Azure OpenAI Service în software-ul său de management al licitațiilor pentru a-i ajuta pe clienți să descopere cele mai relevante licitații dintre mii, în funcție de portofoliul lor de produse, rezultând în mai puține oportunități ratate și o creștere medie a veniturilor de 10%.
- DataRobot și-a integrat soluția cu Azure OpenAI Service pentru a ajuta clienții să acceseze date în mod fiabil și sigur, îmbunătățind modul în care organizațiile își conduc, dezvoltă și optimizează afacerile.
- Degrees of Change a folosit AI Builder, Azure OpenAI Service și Power Automate cu Fabric pentru a dezvolta un instrument care ajută personalul să ia decizii de recrutare mai rapide și mai eficiente, fără a pierde ore întregi procesând date brute. Copilot în Power Apps ajută, de asemenea, dezvoltatorii „cetățeni” să creeze funcționalități mai tehnice cu instruire minimă.
- DiBanka a folosit Azure OpenAI Service pentru a integra inteligență cognitivă în aplicații. Folosind Azure AI Face și Custom Vision, creează, implementează și îmbunătățește clasificatoare proprii de imagini pentru a eticheta imagini. Realizează detectarea dovezii de viață și recunoașterea facială a membrilor pe baza caracteristicilor vizuale.
- Dow a construit un agent folosind Copilot Studio pentru a procesa facturi PDF, structurând datele pentru analiză, iar un altul permite angajaților să semnaleze anomalii prin interogări în limbaj natural. În câteva săptămâni, angajații foloseau deja agenții pentru a identifica discrepanțe care anterior ar fi trecut neobservate — cum ar fi o suprataxă de 30.000 USD care trebuia să fie de 5.000 USD. La scară globală, Dow anticipează creșterea preciziei în tarifele logistice și facturare, ceea ce ar putea duce la economii de milioane de dolari în primul an.
- ECE Group și-a migrat depozitul de date on-premises către Microsoft Fabric. Codul de implementare a fost generat folosind Azure OpenAI Service, reducând volumul de muncă cu până la 50%; optimizarea manuală ar fi făcut ca proiectul să dureze cu 300–400 de zile mai mult.
- ECS Federal a folosit AI Builder în Power Automate pentru a automatiza procesarea performanței proiectului prin utilizarea obligatorie a Contractor Performance Assessment Reporting System (CPARS), obținând perspective valoroase din aceste evaluări de performanță.
- Eletrobras Furnas a folosit Azure AI pentru a îmbunătăți întreținerea predictivă a echipamentelor, anticipând posibile defecțiuni care ar putea duce la penalizări din partea agențiilor de reglementare.
- Epiq a folosit Copilot Studio pentru a dezvolta agenți AI care răspund la întrebări comune despre acțiuni colective în justiție, precum eligibilitatea și modul de depunere a unei reclamații. Un agent AI gestionează cu succes aproape 50.000 de mesaje pentru unul dintre cele mai mari cazuri ale Epiq. Au dezvoltat, de asemenea, „Launchpad”, o soluție de onboarding care economisește 2.000 de ore de muncă pe lună și peste 500.000 USD anual.
- Fujitsu a folosit Azure AI Agent Service în cadrul Azure AI Foundry pentru a dezvolta un agent AI inteligent și scalabil pentru automatizarea vânzărilor, crescând productivitatea cu 67% și permițând echipelor să se concentreze pe implicarea clienților.
- HCLTech a folosit Copilot Studio pentru a construi agentul Super Assistant, care automatizează sarcini de rutină, îmbunătățește serviciul clienți cu suport 24/7 și facilitează comunicarea și colaborarea fluentă în organizație. La primirea unui tichet HR, agentul îl atribuie unui agent specializat HR resolver, care interacționează cu angajații, se conectează la sistemele back-end și lucrează la o rezolvare, transferând cazul către un angajat uman dacă este necesar. HCLTech se așteaptă ca noul proces să rezolve cazurile cu 40% mai rapid și să permită redistribuirea a 30% din personalul de suport.
- Heritage Grocers Group a adoptat Lucid Data Hub, o soluție de la Adastra care folosește Microsoft Fabric pentru analize profunde, procesare eficientă a datelor și perspective alimentate de AI. Colaborarea a dus la creșterea vitezei de achiziție a datelor, extinderea la 115 magazine și procesarea eficientă a 1,3 terabytes de date POS cu sortare automată, economisind cel puțin 500.000 USD.
- Hero AI folosește Azure AI Foundry și Azure OpenAI Service pentru a dezvolta o gamă largă de modele și instrumente AI pentru a transforma rezultatele în domeniul sănătății. Soluția lor a dus la o reducere cu 55% a timpilor de așteptare pentru pacienți și a câștigat 200 de ore suplimentare în capacitatea sălii de urgență, îmbunătățind semnificativ eficiența operațională și îngrijirea pacienților.
- Hitachi Solutions a adoptat Microsoft Fabric pentru a utiliza Copilot în Power BI, îmbunătățind generarea rapoartelor și gestionarea datelor, optimizând partajarea datelor, guvernanța și perspectivele în timp real. Automatizarea proceselor manuale a crescut eficiența și a îmbunătățit planificarea și managementul resurselor.
- Husch Blackwell a adoptat Microsoft Copilot pentru a scana și rezuma rapid documente mari sau baze de date online, ajutând avocații să accelereze cercetarea și analiza. Avocații folosesc AI-ul pentru a căuta informații sau citate specifice în transcrieri și pentru a evidenția textele din documentele mari, economisind 8.800 de ore și permițându-le să petreacă mai mult timp interacționând cu clienții.
- Iceland Foods a ales Microsoft Fabric și Fabric Real-Time Intelligence, interoperând cu Azure AI Foundry, inclusiv Azure OpenAI Service, oferindu-le capacitatea de a folosi analize bazate pe AI pentru raportare de reglementare, evaluări de risc și perspective despre clienți.
- Intertape Polymer Group (IPG) a colaborat cu Sight Machine pentru a dezvolta Factory Copilot, care folosește Azure OpenAI Service pentru a oferi analize și perspective asupra datelor din fabrică angajaților, printr-o interfață tip chat. Managerii de fabrică pot lua acum decizii mai rapide, bazate pe date analizate în timp real.
- Konica Minolta a folosit Azure OpenAI Service pentru a dezvolta o aplicație internă de căutare a informațiilor tehnice și un instrument de suport pentru cercetare numit EDISON, care permite rezumarea și partajarea înregistrărilor experimentale, publicate ulterior într-o revistă destinată cercetătorilor din biologie.
- KT Corp a implementat Copilot pentru a genera rapid conținut aliniat cu vocea și obiectivele companiei, minimizând erorile și reducând timpul de redactare. De asemenea, KT folosește Copilot pentru a automatiza sarcini de rutină precum formatarea, menținerea coerenței limbajului, introducerea datelor, corectura, verificarea încrucișată și verificările de conformitate, estimând recuperarea a mii de ore anual, echivalentul a milioane de dolari economisiți.
- Kyndryl a ales Copilot ca instrument AI principal, iar răspunsul celor 20.000 de angajați care îl folosesc a fost entuziast: 60% cred că Copilot le-a crescut creativitatea, iar peste jumătate raportează un câștig de cel puțin 10 ore de productivitate. Pentru a-și ajuta angajații să primească răspunsuri rapide și precise la cererile IT, Kyndryl a construit un agent care se conectează la sistemul său de ticketing și datele back-end.
- Kry folosește Azure OpenAI Service pentru a dezvolta diverse aplicații AI care ajută la analizarea unor volume mari de date nestructurate din notele clinice și dosarele medicale, reducând povara administrativă asupra clinicienilor. Aplicațiile ajută la extinderea resurselor limitate din sănătate și îmbunătățesc calitatea generală a îngrijirii pacienților.
- Law&Company a folosit GitHub Copilot pentru a dezvolta primul asistent legal AI din Coreea, Super Royer. Asistentul poate efectua cercetări juridice, analiza și rezuma documente, redacta acte și oferi conversații bazate pe documente. Reduce semnificativ timpul petrecut pe muncă juridică, permițând avocaților să se concentreze pe logică juridică și comunicarea cu clienții.
- LS ELECTRIC a colaborat cu Sight Machines, Microsoft Cloud for Manufacturing și Microsoft Copilot pentru a dezvolta o soluție care standardizează datele nestructurate pentru a optimiza operațiunile. Copilot permite lucrătorilor din fabrici să primească sugestii pentru modificarea controlului, îmbunătățind eficiența energetică și permițând acțiuni bazate pe date pentru îmbunătățirea performanței produsului și operațiunilor.
- Majid Al Futtaim Retail a folosit Azure Synapse Analytics, Power BI și Azure OpenAI Service pentru a centraliza datele, a automatiza raportarea și a integra AI avansat pentru o mai bună țintire și analiză a feedback-ului. Compania a economisit anual 1 milion USD, a redus timpul de procesare a feedback-ului de la șapte zile la trei ore și a îmbunătățit țintirea geografică, sporind eficiența cu soluții AI.
- Mike Morse Law Firm folosește Microsoft 365 Copilot și Microsoft Copilot cu extensia CoCounsel pentru redactarea de reclamații și alte documente, bazate pe datele firmei și pe serviciul juridic de încredere Thomson Reuters.
- Minister Law plănuiește să folosească Azure OpenAI Service pentru a gestiona datele nestructurate din fișierele vechi și pentru a automatiza activitățile de redactare. De asemenea, au observat beneficii din utilizarea Microsoft Security Copilot și cred că Microsoft 365 Copilot le poate eficientiza securitatea datelor.
- Mitie a adoptat Microsoft Fabric pentru a gestiona întregul ciclu de viață al datelor, permițând capabilități Azure AI și machine learning pentru a oferi perspective predictive și a optimiza operațiunile. Acest lucru a îmbunătățit eficiența datelor, a alimentat serviciile predictive și a sporit sustenabilitatea, livrând servicii excepționale clienților și comunităților.
- Mitsui & Co. folosește AI generativ pentru a eficientiza munca în cadrul centrului lor de operațiuni de securitate (SOC). Microsoft Security Copilot oferă suport eficient, gestionând un volum masiv de alerte prin analize detaliate pentru a evalua starea generală a sistemelor și pentru a îmbunătăți precizia.
- NTT Data a folosit Microsoft Fabric și Azure AI Agent Service pentru a dezvolta agenți AI într-un mod simplu și fiabil. Agenții de date AI analizează operațiunile de resurse umane și front-office pentru a îmbunătăți eficiența.
- Obeikan Investment Group (OIG) a dezvoltat o platformă software de tip „smart factory” numită O3ai. Platforma folosește Azure OpenAI Service, Azure Machine Learning și Microsoft Copilot pentru a interpreta datele de pe linia de producție și a furniza perspective în timp real operatorilor; între 20% și 25% dintre clienții de ambalaje Obeikan au adoptat deja O3ai.
- Oregon State University folosește Microsoft Copilot for Security pentru a-și ridica nivelul de măsuri proactive de securitate, a crește automatizarea, a reduce costurile operaționale și a îmbunătăți eficiența, sperând să reducă numărul de tichete de incidente până la zero.
- Peace Parks Foundation folosește Azure și Microsoft Copilot pentru a dezvolta un model care urmărește mai bine schimbările de mediu și impactul schimbărilor climatice asupra conflictelor dintre oameni și animale.
- PointClickCare a folosit Azure OpenAI Service pentru a îmbunătăți accesul la date în timp real și procesele de documentare. Furnizorii pot rămâne conectați și pot coordona mai bine îngrijirea pacienților, având informații actualizate pentru a oferi îngrijiri corecte la momentul potrivit.
- PTT Global Chemical (GC) a folosit Microsoft Copilot pentru a transforma redactarea proceselor verbale și atribuirea sarcinilor, reducând ceea ce dura ore la doar câteva minute. De asemenea, au folosit Azure OpenAI Service pentru a dezvolta AskMeGC, care revizuiește știri și rapoarte de piață pentru a realiza analize de piață. Aceste instrumente îi ajută să încheie tranzacții și să finalizeze afaceri cu noi clienți.
- QNET folosește Microsoft Copilot for Security pentru a analiza fluxul de date și a identifica mai rapid amenințările de securitate. Utilizatorii raportează economii de timp de până la 40% și o eficiență crescută cu 60% pentru echipele de securitate, indiferent de nivelul de experiență.
- Renting Columbia a adoptat Azure AI Services pentru a dezvolta un asistent virtual care folosește machine learning pentru a automatiza procesele și a identifica nevoile de service și întreținere pentru flota sa de peste 35.000 de vehicule. Au redus timpul de analiză a comenzilor de service cu 92%, trecând de la un proces de până la patru ore la unul automat de câteva secunde.
- Rolls-Royce a folosit Microsoft Cloud for Manufacturing pentru a crea eficiențe în proiectarea motoarelor, producția de turbine și monitorizarea sănătății motoarelor cu AI generativă și machine learning. Au crescut utilizarea mașinilor cu 30%, cu mult mai puține rebuturi, și au accelerat rezolvarea defecțiunilor de la zile la aproape în timp real, prevenind anual aproximativ 400 de evenimente neplanificate de întreținere și economisind milioane în reparații.
- ServiceTitan a folosit Azure AI pentru a construi un instrument AI generativ pentru suita Titan Intelligence numit „Second Chance Leads,” care evaluează leadurile de vânzări neexaminate sau respinse pentru a descoperi oportunități ratate.
- SolutionHealth folosește Microsoft Dragon Copilot și capabilitățile DAX Copilot cu Dragon Medical One pentru a captura automat și a edita ușor notele detaliate și structurate ale pacienților direct în sistemul Epic EHR. Clinicienii petrec în medie cu 56% mai puțin timp documentând în timpul consultațiilor și se pot concentra mai mult pe pacienți, îmbunătățind livrarea îngrijirii.
- Standard Bank a dezvoltat un chatbot pentru biroul de servicii tehnologice numit Karabo, folosind Microsoft Copilot Studio și AI Builder, pentru a răspunde problemelor interne legate de suportul IT.
- Syensqo.AI a dezvoltat SyGPT, un chatbot alimentat de Azure OpenAI Service, pentru a îmbunătăți accesul la date și eficiența operațională, utilizând diferite surse de date pentru a răspunde la întrebări.
- Syneos Health a creat o platformă de date folosind Azure, care integrează Azure OpenAI Service pentru a-și construi propriile aplicații AI generative, îmbunătățind capacitățile de analiză a datelor pentru a optimiza fiecare etapă a proceselor, de la studii clinice până la comercializare. Până acum, au redus ciclul de activare a site-urilor cu peste 10%.
- Tata Projects a implementat Microsoft Security Copilot pentru a crește securitatea datelor sensibile ale clienților și folosește Azure OpenAI Service pentru a-și ajuta clienții să adopte soluții AI generative.
- Team Rubicon folosește Microsoft Copilot în Dynamics 365 Customer Insights pentru a aduna date și perspective valoroase despre voluntari și donatori, ducând la strategii de comunicare și implicare mai puternice și mai strategice. Aceste perspective le permit să acționeze rapid, eficient și organizat pentru a sprijini comunitățile înainte, în timpul și după dezastre și crize.
- Trade Ledger folosește GitHub Copilot pentru a dezvolta soluții inovatoare pentru sectorul bancar comercial. Ei creează un prototip Trade and Working Capital Copilot bazat pe Azure OpenAI Service și tehnologiile Copilot, care poate analiza fluxul de numerar al clienților, evalua informațiile acestora în raport cu apetitul de risc al băncii și oferi recomandări experților de credit sau agenților de operațiuni.
- Vodafone a lansat un agent construit în Copilot Studio care accesează vastele baze interne de cunoștințe ale companiei pentru a extrage răspunsuri la întrebări juridice, specificații de produse și altele. În doar cinci zile de la lansare, agenții de vânzări îl foloseau regulat, iar Vodafone prezice că fiecare agent de vânzări va putea în final să dubleze sau să tripleze numărul de RFP-uri la care răspunde săptămânal.
Accelerarea inovației
Inteligența artificială generativă revoluționează inovația, accelerând procesele creative și dezvoltarea de produse. Ajută companiile să genereze idei noi, să proiecteze prototipuri și să itereze rapid, reducând timpul necesar pentru a ajunge pe piață. În industria auto, contribuie la proiectarea unor vehicule mai eficiente, iar în domeniul farmaceutic, creează noi molecule medicamentoase, reducând cu ani buni durata cercetării și dezvoltării. În educație, transformă modul în care studenții învață și își ating obiectivele.
Mai jos sunt câteva exemple despre cum companiile adoptă AI generativă pentru a modela viitorul inovației.
- Agricultural Development Trust (ADT) din Baramati analizează cu AI date despre apă, vreme, nutrienți, pH și altele pentru a crește randamentele agricole în India.
- Air India a integrat Microsoft 365 Copilot în mai multe departamente, obținând perspective operaționale noi care nu doar oferă date critice despre punctualitatea zborurilor și obstacolele operaționale, ci și permit luarea proactivă și colaborativă a deciziilor.
- Agnostic Intelligence a implementat Azure OpenAI Service pentru a elimina sarcinile consumatoare de timp, economisind utilizatorilor până la 80% din timp și permițând managerilor IT să se concentreze pe inovație și asigurarea calității.
- Albert Heijn folosește Azure OpenAI Service pentru tot, de la personalizarea pentru clienți la prognoza cererii și proiecte de reducere a risipei alimentare, făcând mai ușor pentru clienți să adopte un stil de viață sănătos.
- Amgen folosește Microsoft 365 Copilot pentru a spori productivitatea și are potențialul de a accelera dezvoltarea medicamentelor și de a susține progresele în procesele sale de afaceri.
- APEC utilizează Microsoft Azure și algoritmi de rețele neuronale profunde pentru a dezvolta o aplicație care permite furnizorilor de servicii medicale să capteze imagini retiniene, crescând acuratețea identificării Retinopatiei de Prematuritate (RoP) la 90%.
- ASOS folosește Azure AI Studio pentru a ajuta clienții să descopere look-uri noi, oferindu-le informații reale despre cumpărături, conversații personalizate, naturalețe și chiar umor pentru a anima experiența de shopping.
- Auburn University integrează Microsoft Copilot pentru a promova alfabetizarea AI, accesibilitatea și colaborarea, cu scopul de a extinde oportunitățile educaționale și economice pentru întreaga comunitate academică, folosind instrumente centrate pe AI.
- B3 a lansat un asistent AI folosind Azure OpenAI Service care ajută zilnic 10.000 de utilizatori să răspundă întrebărilor brazilienilor despre cum să înceapă să investească.
- Basecamp Research își propune să construiască cea mai mare bază de date din lume despre biodiversitatea națională și să aplice AI și machine learning pentru a avansa științele biologice.
- Bayer folosește Microsoft Copilot pentru a contribui la hrănirea unei populații globale în creștere și la ajutarea oamenilor să ducă o viață mai sănătoasă, lipsită de boli.
- Beatoven a dezvoltat o platformă folosind Azure OpenAI Service pentru a ajuta creatorii de conținut audio-vizual să creeze muzică originală de fundal, fără drepturi de autor, pentru proiectele lor.
- Blinkit a folosit AI generativă pentru a crea mii de rețete cu date și media bogate, îmbogățind catalogul și oferind rețete personalizate pe baza gustului, acțiunilor și preferințelor alimentare ale utilizatorilor. Aceste rețete au fost generate pentru o listă curată de produse folosind Azure OpenAI Service.
- BluSmart a apelat la GitHub Copilot pentru a revoluționa fluxul de lucru al dezvoltării software, oferind asistență de codare și dezvoltare rapidă, crescând eficiența dezvoltatorilor cu 20-30%.
- BMW AG a implementat Azure AI pentru a dezvolta un copilot mobil de înregistrare a datelor, pentru o gestionare mai rapidă a datelor, ajutând inginerii să reducă timpul de obținere a insighturilor de la zile la ore sau chiar minute.
- Botminds AI a valorificat puterea Azure OpenAI Service pentru a revoluționa procesarea conținutului nestructurat încorporat în documente și PDF-uri. Procesul eficientizat a dus la o reducere de 90% a timpului necesar pentru a observa soluții funcționale.
- Brembo a folosit Azure OpenAI Service pentru a dezvolta ALCHEMIX, o soluție pentru generarea de compuși inovatori pentru plăcuțele sale de frână, reducând drastic timpul de dezvoltare a noilor compuși de la zile la doar câteva minute.
- Canary Speech poate acum să antreneze noi modele vocale în doar două luni și să gestioneze milioane de tranzacții lunar folosind Microsoft Azure.
- CapitaLand a simplificat procesele interne, crescând eficiența și economisind peste 10.000 de zile de muncă anual, și a implementat Azure OpenAI Service pentru a construi primul chatbot AI pentru industria hotelieră din portofoliul lor.
- Cassidy folosește Azure OpenAI Service pentru a îmbunătăți eficiența în diverse industrii, sprijinind peste 10.000 de companii.
- Classplus a folosit Azure OpenAI Service pentru a dezvolta Samadhan AI, un companion hiperpersonalizat și eficient de studiu pentru studenți, ajutându-i să se pregătească cu încredere pentru examene competitive.
- Coca-Cola implementează Azure OpenAI Service pentru a dezvolta cazuri de utilizare inovatoare cu AI generativă în diverse funcții de afaceri, inclusiv testarea modului în care Microsoft 365 Copilot poate ajuta la îmbunătățirea productivității la locul de muncă.
- Dashoon a folosit AI generativă pentru a crea o platformă care le permite povestitorilor să creeze conținut captivant cu ușurință și rapiditate, generând 50.000 de imagini pe zi.
- Denso dezvoltă roboți „asemănători oamenilor” folosind Azure OpenAI Service ca „creier”, pentru a ajuta roboții și oamenii să colaboreze prin dialog.
- Drumbeat.AI folosește serviciile Microsoft AI pentru a prezice, identifica și trata bolile urechii în comunitățile rurale și izolate, ajutând la prevenirea pierderii auzului în rândul comunităților indigene din Australia.
- Dynamic Health Systems a creat platforma VitruCare365® pe Microsoft Cloud pentru tehnologiile din domeniul sănătății, permițând planificarea motivațională a îngrijirii. Construită pe Microsoft Azure, FHIR și Dynamics 365, oferă aplicații personalizate alimentate de Azure OpenAI Service fiecărui pacient și este implementată ca extensie a instrumentelor Microsoft 365 folosite zilnic de clinicieni.
- eFishery folosește Azure OpenAI Service pentru ca fermierii să obțină date și perspective despre creșterea peștilor și creveților, inclusiv hrănire mai precisă și monitorizarea calității apei.
- EY a dezvoltat o aplicație care potrivește și confirmă automat plățile primite în SAP, crescând rata plăților confirmate automat de la 30% la 80% și rata plăților potrivite la 95%, cu economii estimate de 230.000 de ore anual, la nivel global.
- EY a colaborat cu Microsoft pentru a face Azure AI Foundry mai incluziv pentru toți, servind celor 20% dintre angajații globali care se identifică drept neurodivergenți.
- FIDO folosește Azure OpenAI Service pentru a dezvolta un instrument AI care folosește sunetul pentru a identifica conductele care pierd apă, salvând apă potabilă prețioasă.
- Frammer AI a utilizat Azure OpenAI Service pentru a oferi modele AI de ultimă generație care îmbunătățesc conținutul pentru a livra videoclipuri scurte de calitate, la scară, ceea ce duce la niveluri mai ridicate de angajament și, în final, venituri mai mari pentru creatorii de conținut.
- Foyer a folosit Azure OpenAI Service pentru a implementa modelele GPT-3.5 și GPT-4, experimentând o fiabilitate mai bună în raportarea serviciilor și incidentelor și reducând cazurile rare de întreruperi.
- Georgia Tech folosește Azure OpenAI Service pentru a îmbunătăți infrastructura de încărcare a vehiculelor electrice (EV), realizând clasificări rapide ale datelor și modelări predictive, evidențiind fiabilitatea încărcătoarelor în rețea comparativ cu cele neconectate.
- GigXR a dezvoltat o soluție pentru a crea inteligența pentru pacienți AI specifici, folosind Microsoft Azure OpenAI Service și alte servicii Azure.
- GoTo Group își îmbunătățește semnificativ productivitatea și calitatea codului în echipele sale de inginerie prin adoptarea GitHub Copilot, economisind peste șapte ore pe săptămână și obținând o rată de acceptare a codului de 30%.
- GovTech a folosit Microsoft Azure OpenAI Service pentru a crea LaunchPad, generând peste 400 de idei și 20 de prototipuri, punând bazele pentru ca guvernul să valorifice puterea AI generative.
- H&R Block folosește Azure AI Studio și Azure OpenAI Service pentru a construi o nouă soluție care oferă asistență fiscală în timp real, de încredere.
- Haut.AI oferă companiilor și retailerilor din domeniul îngrijirii pielii instrumente personalizabile de diagnostic AI, dezvoltate cu ajutorul Microsoft AI.
- Helfie construiește o soluție care le permite furnizorilor de servicii medicale să le ofere pacienților o aplicație pentru a accesa mai rapid și mai precis îngrijirea de care au nevoie.
- HeritageWatch.AI folosește AI pentru a detecta schimbările la siturile de patrimoniu din întreaga lume cauzate de dezastre, cum ar fi inundații sau cutremure.
- Hitachi va implementa Azure OpenAI Service, Microsoft 365 Copilot și GitHub Copilot pentru a crea soluții inovatoare pentru industriile de energie, mobilitate și altele.
- Icertis oferă instrumente bazate pe AI care recunosc limbajul contractual și construiesc apoi algoritmi pentru a alege automat abordarea corectă, în funcție de conținutul contractului.
- Iconem a folosit imagini generate de AI pentru a procesa și analiza un volum imens de date de fotogrammetrie folosite pentru a crea geamănul digital 3D al Bazilicii Sf. Petru, permițând vizitatorilor să exploreze fiecare detaliu complicat de oriunde din lume.
- Innominds a folosit Azure OpenAI Service pentru a dezvolta platforma AMRx®, un instrument de diagnostic AI/ML pentru infecțiile tractului urinar (ITU), care oferă diagnostice precise în cinci minute, reducând astfel costurile.
- Institut Curie și partenerul Microsoft, Witivio, au dezvoltat Copilot for Researcher, un agent care îi ajută pe cercetători cu unele sarcini administrative, astfel încât să aibă mai mult timp să se concentreze pe idei noi în lupta împotriva cancerului.
- ITC a dezvoltat ITCMAARS pentru a oferi fermierilor o gamă largă de soluții agricole. Krishi Mitra este un copilot agricol alimentat de AI generativă, care le permite fermierilor să își pună întrebările simplu, iar acesta generează răspunsuri utile.
- ITOCHU folosește Azure OpenAI Service și Azure AI Studio pentru a transforma tabloul său de bord analitic într-un serviciu care oferă recomandări imediate, creând automat propuneri de produse bazate pe dovezi.
- IU International University of Applied Sciences (IU) folosește puterea Azure OpenAI Service pentru a dezvolta Syntea, un avatar AI integrat în Microsoft Teams și Microsoft 365 Copilot, care face învățarea mai personalizată, autonomă și flexibilă.
- Khan Academy a încheiat un parteneriat cu Microsoft pentru a aduce instrumente AI care economisesc timp și îmbunătățesc lecțiile pentru milioane de educatori.
- KissanAI a folosit Azure OpenAI Service, Cognitive Services și serviciile vocale pentru a dezvolta un copilot vocal care ajunge la 100.000 de fermieri, oferind sfaturi în timp real despre subiecte agricole.
- Lufthansa Group a dezvoltat un avatar animat 3D numit Digital Hangar, care ajută pasagerii, de la inspirația de călătorie inițială până la rezervarea zborului, printr-un schimb în limbaj natural cu avatarul.
- ManageArtworks a utilizat Azure OpenAI Service pentru a elimina blocajele în clasificarea și validarea conținutului de ambalare și etichetare, rezultând o reducere de 80% a timpului necesar pentru verificarea conformității etichetelor.
- Mia Labs a implementat Azure OpenAI Service pentru a produce și proteja asistentul său AI conversațional, Mia, care oferă suport rapid investitorilor, alături de o postură sofisticată de securitate și capabilități de protecție împotriva amenințărilor pentru sarcinile AI.
- Mitsubishi Heavy Industries folosește Azure OpenAI Service pentru a accelera inovația digitală în centralele electrice.
- Molslinjen a creat o trusă de instrumente analitice AI care a redus emisiile de combustibil, a îmbunătățit satisfacția clienților și a generat milioane în venituri suplimentare.
- NASA a creat Earth Copilot pentru a transforma modul în care oamenii interacționează cu datele Pământului.
- New Sun Road a implementat AI într-un controller local pentru sistemele energetice, pentru a echilibra cerințele de furnizare, stocare și utilizare. Aceasta a optimizat sarcinile și a accelerat implementarea energiei regenerabile pentru comunitățile locale.
- Novo Nordisk a publicat recent rezultate inițiale cu modele predictive AI pentru detectarea riscului avansat în bolile cardiovasculare, inclusiv un algoritm care poate prezice riscul cardiovascular al pacienților mai bine decât cele mai bune standarde clinice.
- OnFinance AI a dezvoltat NeoGPT folosind Azure OpenAI Service pentru a gestiona volume mari de date curățate meticulos. Au reușit să ruleze sarcini de fine-tuning de 10 ori mai rapid, cu redundanță geografică, și au aplicat eficient învățarea prin întărire (RLHF) pentru a asigura o conformitate de 85% cu regulile de protecție.
- Ontada a implementat Azure AI și Azure OpenAI Service pentru a viza aproape 100 de elemente critice de date oncologice din 39 de tipuri de cancer și acum accesează aproximativ 70% din informațiile anterior neanalizate sau nefolosite, accelerând dezvoltarea produselor din domeniul științelor vieții și reducând timpul de lansare pe piață de la luni la doar o săptămână.
- Pacific Northwest National Laboratory (PNNL) testează un nou material pentru baterii care a fost descoperit în câteva săptămâni, nu ani, ca parte a unei colaborări cu Microsoft.
- Paige.AI, Inc. folosește AI și Microsoft Azure pentru a accelera diagnosticele de cancer folosind date din milioane de imagini.
- Parity ajută sportivele să folosească datele și AI-ul pentru a-și îmbunătăți starea de bine, performanța și cariera.
- Petbarn a creat PetAI folosind Azure OpenAI Service, Azure AI Search și Azure App Service pentru a oferi proprietarilor de animale din Australia sfaturi și recomandări personalizate de produse.
- Pets at Home a creat un agent care ajută echipa de detectare a fraudelor din retail să investigheze tranzacțiile suspecte.
- Plan Heal folosește Microsoft AI pentru a crea soluții care permit pacienților să își monitorizeze și să raporteze metricile de sănătate, astfel încât furnizorii de îngrijiri medicale să-i poată sprijini mai bine.
- Project Guacamaya folosește imagini satelitare zilnice și diverse modele AI adaptate ecosistemului Amazonului pentru a ajuta la prevenirea defrișărilor, permițând acțiuni mai rapide în zonele cu risc.
- Properstar a dezvoltat o soluție pentru a simplifica analiza datelor imobiliare nestructurate și pentru a crea un sistem dinamic de filtrare alimentat de AI, care oferă rezultate de căutare mai nuanțate.
- RadarFit folosește AI generativă și o strategie unică de gamificare pentru a încuraja obiceiurile sănătoase în Brazilia, cu un program complet de sănătate și wellness destinat să ajute companiile să reducă ratele bolilor cronice.
- Rijksmuseum valorifică puterea Copilot pentru a face arta accesibilă la scară largă, colaborând cu Microsoft pentru a îmbunătăți și extinde experiența artistică pentru persoanele nevăzătoare și cu vedere slabă.
- Royal National Institute of Blind People folosește serviciile Azure AI pentru a dezvolta o soluție bazată pe AI care convertește rapid și precis scrisorile în formate Braille, audio și cu caractere mari.
- Sarvam AI folosește Azure OpenAI Service și GitHub Copilot pentru a inova pe tot lanțul tehnic al AI generative, cum ar fi modelele GPT-4 pe Azure OpenAI Service, oferind comparații fundamentate între diferite alegeri de design într-o aplicație GenAI.
- Schneider Electric furnizează soluții care îmbunătățesc productivitatea și eficiența energetică și folosește o suită completă de instrumente AI pentru a-și accelera propria inovație, dar și pe cea a clienților săi.
- SEDUC folosește Microsoft 365 Copilot pentru sarcini administrative — precum generarea de documente legale și gestionarea solicitărilor administrative — și a extins utilizarea AI la studenți și profesori, inclusiv învățare personalizată pentru a răspunde nevoilor individuale și a recupera pierderile de învățare din pandemie.
- SPAR ICS a creat un sistem premiat, activat cu AI, pentru prognozarea cererii, obținând o precizie de 90% în previzionarea stocurilor.
- SustainCERT a implementat GenAI și machine learning pentru verificarea automată a datelor, extragerea informațiilor din documente și accelerarea proceselor de audit, pentru a permite verificarea impactului și credibilității creditelor de carbon.
- Suzuki Motor Corporation adoptă Azure OpenAI Service pentru securitatea datelor și stimulează utilizarea la nivelul întregii companii prin cinci aplicații multifuncționale.
- Tecnológico de Monterrey a creat un ecosistem alimentat de AI generativă, construit pe Azure OpenAI Service, cu scopul de a personaliza educația în funcție de nevoile studenților, de a îmbunătăți procesul de învățare, de a stimula creativitatea profesorilor și de a economisi timp pe sarcinile plictisitoare.
- TomTom folosește Azure OpenAI Service, Azure Cosmos DB și Azure Kubernetes Service pentru a revoluționa experiența șoferilor.
- Toyota implementează agenți AI pentru a valorifica înțelepciunea colectivă a inginerilor și pentru a inova mai rapid într-un sistem numit „O-Beya” (care în japoneză înseamnă „camera mare”). Sistemul „O-Beya” are în prezent nouă agenți AI — de la un agent pentru vibrații la unul pentru consumul de combustibil.
- Unilever colaborează cu Microsoft pentru a identifica noi capabilități digitale care să împingă inovația de produs înainte, de la descifrarea secretelor microbiomului pielii până la reducerea amprentei de carbon a unei afaceri de miliarde de dolari.
- Unity a folosit Microsoft Azure OpenAI Service pentru a construi Muse Chat, un asistent AI care îi poate ghida pe creatori prin întrebări frecvente și îi poate ajuta să rezolve problemele, făcând dezvoltarea de jocuri mai ușoară.
- Universitas Terbuka din Indonezia a folosit Microsoft Azure OpenAI Service și Azure AI Foundry pentru a construi un tutor AI care oferă răspunsuri precise, aliniate cu curriculumul, și simplifică evaluarea studenților. Tutorul sprijină în prezent 500 de clase și aproximativ 100.000 de studenți.
- University of South Florida folosește Microsoft 365 Copilot pentru a reduce povara sarcinilor repetitive și consumatoare de timp, astfel încât profesorii și personalul să petreacă acest timp rezolvând creativ probleme, realizând cercetări critice, construind relații mai puternice și folosindu-și expertiza pentru a deschide noi direcții inovatoare.
- Utilidata a construit prima platformă AI distributivă și de calcul accelerat pentru rețeaua electrică, permițând transformarea flexibilă și infrastructura dinamică pentru a crește electrificarea și decarbonizarea.
- Visma a dezvoltat cod nou cu GitHub Copilot, Microsoft Azure DevOps și Microsoft Visual Studio de până la 50% mai rapid, contribuind la creșterea retenției clienților, reducerea timpului de lansare pe piață și creșterea veniturilor.
- Wallenius Wilhelmsen implementează Microsoft 365 Copilot și folosește Microsoft Viva pentru a încuraja o adoptare sustenabilă, eficientizând procesele, îmbunătățind luarea deciziilor și cultivând o cultură a inovației și incluziunii.
- Wipro este angajată să livreze valoare mai rapid clienților și să îmbunătățească rezultatele în întreaga afacere, investind 1 miliard de dolari în AI și instruind 200.000 de angajați în principiile AI generative cu Microsoft Copilot.
- World Traveler folosește AI, inclusiv Microsoft Reading Progress și Microsoft Immersive Reader, pentru a ajuta profesorii să ajungă la studenți globali și educațional diverși cu experiențe de învățare personalizate.
- Wrtn Technologies startup-ul sud-coreean aduce AI aproape de oameni, cu o „superaplicație” care compilează o gamă largă de cazuri de utilizare și servicii AI, localizate pentru utilizatorii coreeni, astfel încât să integreze AI în viața lor de zi cu zi.