CAREERS

Join us

3 reasons to join us

1

THE TEAM 

You will be part of a very enthusiastic team, with optimistic and open-minded colleagues, willing to help you integrate as soon as possible. Actually, after your first month within the team, you might feel like being here for one year. We have teambuilding activities, we like to go out together, but more importantly we keep a constant communication every day, at the office. Bonus: prepare yourself not to get bored with us!

2

THE DEVELOPMENT OPPORTUNITIES 

Training our clients is as important as developing our employees. Therefore, you will have the opportunity to grow professionally and become a true expert in your area of expertise, whether it is a technical, sales or operational one. You will get our full support in your further development, we have patience to let you gain more and more expertise and you will be encouraged to give and receive feedback for your activity. Your initiatives will be stimulated, so don’t be surprised if we put in practice your fresh ideas!

3

THE COMPANY CULTURE 

The values we promote every day and in every context are deeply related to our people, personal views and management philosophy. With responsibility and the right attitude, we build an open and flexible environment that encourages collaboration and innovation, in order to reward our employees with positive and unique experiences. You will get full responsibility for your activities, you will be able to do the things you love and are good at, within a professional and friendly environment. Did we mention anything about the fun? Come and experience our way!

Available positions

Location: Bucharest

Responsabilitati:

  • procesare facturi (clienti, furnizori)
  • creare de produse/articole/furnizori in sistemul ERP
  • creare comenzi de achizitie in sistemul ERP si anumite platforme specifice vendorilor
  • gestionarea fluxului de activitati dpdv logistic si operational pentru desfasurarea proiectelor specifice (traininguri, consultanta IT)
  • managementul relatiei cu vendorii, dpdv operational: comenzi, facturi, contracte si licente
  • confirmari extrase cont (furnizori si clienti)
  • mentinerea relatiei cu firma de contabilitate externalizata, dupa caz

Profilul cautat:

  • cel putin 3 ani experienta in domeniul financiar
  • absolvent al unei facultati cu profil economic – constituie un avantaj
  • cunostinte avansate MS Office, in special Excel
  • cunostinte de project management – constituie un avantaj
  • persoana prietenoasa, flexibila

Oferta:

  • Pachet financiar aliniat la nivelul pietei;
  • Lucrul intr-un mediu prietenos si familial;
  • Mediu de lucru care asigura si respecta echilibrul dintre munca si viata personala;
  • Abonament medical la o clinica privata de top;
  • Program flexibil, posibilitatea de a lucra de acasa un anumit numar de zile/luna.
  • Toate informatiile vor fi tratate cu confidentialitate. Vor fi contactati doar candidatii selecti.

CV

Letter of intent

Daca te intrebi ce responsabilitati vei avea… – Vei identifica nevoile clienților printr-o abordare consultativă și prezentarea solutiilor din portofoliul nostru pe baza analizei nevoilor de business; – Vei realiza obiectivele/ targetul de vânzări agreat; – Vei analiza periodic baza de date curentă a clienților și vei construi un portofoliu activ de clienți in care identifici si construiesti necesitatea unor solutii din portofoliu; – Vei urmari evoluția proiectelor pe care le-ai generat.

Ce profil de candidat ne dorim?

– Absolvent studii superioare;

– Experienta de 2 ani intr-o pozitie similara in domeniul IT&C (prezentarea unui proiect complex condus si inchis in domeniu) – constituie un avantaj;

– Cunostinte tehnice in domeniul solutiilor IT&C;

– Capacitate de a identifica si de a construi necesitatea unei solutii din portofoliu la un potential client;

– Excelente abilitati de comunicare, prezentare si relationare;

– Disponibilitate pentru deplasari in tara strainatate;

– Carnet de conducere categoria B.

Ce iti putem oferi?

· Pachet financiar aliniat la nivelul pietei, cu schema de bonusare motivanta;

· Implicare in proiecte complexe si lucrul intr-un mediu prietenos si familial;

· Sansa de a face parte dintr-o echipa tanara, intr-un mediu de lucru ce sustine dezvoltarea ta continua si respecta echilibrul dintre munca si viata personala; o echipa caracterizata prin buna dispozitie (valorile noastre sunt: competenta, integritate, flexibilitate, performanta, FUN);

· Conditii moderne de lucru, birou premium, langa mall-ul Plaza Romania;

· Team buildings, team parties 🙂 ;

· Reduceri la diverse magazine partenere din mall, abonament la sala redus fata de pretul de lista;

· Abonament servicii medicale.

Toate informatiile vor fi tratate cu confidentialitate. Vor fi contactati doar candidatii selectati.

CV

Letter of intent

Salut! Noi suntem Academia Credis, partener pentru Bittnet, o echipa tanara si entuziasta, care este in cautarea unui nou coleg pe zona de Customer Relationship.

Dar nu ti-am spus inca nimic despre noi, nu?

Suntem centru de training in domeniul IT, cu activitate de peste 17 ani si oferim cursuri de IT&C atat juniorilor, cat si persoanelor fizice si juridice.

Suntem un grup de oameni tineri, dinamici si veseli care te vor indruma si vor incuraja initiativele tale, ajutandu-te sa te dezvolti alaturi de noi.

Noi suntem adeptii motto-ului „Nimic nu este imposibil!”, asa ca daca esti o persoana receptiva, cu o atitudine proactiva, ne-ar placea sa te cunoastem, pentru ca dorim sa ne extindem echipa.

Te intrebi ce vei face concret?

· Ne vei ajuta in promovarea si vanzarea produselor si serviciilor Academiei Credis in randul clientilor – aici te vei juca cu site-ul nostru pentru a-ti insusi paleta de cursuri pe care Academia Credis le ofera clientilor sai.

· Vei fi responsabil de oferirea de suport cursantilor academiei pentru diversele solicitari.

· Vei pastra legatura cu clientii telefonic si pe e-mail.

· Vei reprezenta imaginea Academiei Credis, fiind pilonul principal intre viitorii clienti si serviciile oferite de noi.

· Activitatea ta se va desfasura la receptia academiei si te vei ocupa de procesul de facturare.

· Vei avea si cateva activitati administrative.

OK, ce cautam noi?

Ne-ar placea ca tu sa fii o persoana comunicativa, ordonata si punctuala, deschisa si onesta, pe care s-o ajutam sa se integreze in echipa noastra.

· sa ai studii superioare sau in curs de finalizare

· sa ai cunostinte de limba engleza (conversational nivel mediu)

· sa ai cunostinte de operare PC si Microsoft Office

· sa ai initiativa si sa cauti solutii atunci cand intampini o problema

· sa ai spirit de echipa

· sa ai o tinuta si o postura adecvate lucrului cu publicul

Ce oferim in schimb?

· Sansa de a face parte dintr-o echipa tanara, intr-un mediu de lucru ce sustine dezvoltarea ta continua, o echipa caracterizata prin buna dispozitie (valorile noastre sunt: competenta, integritate, flexibilitate, performanta, FUN)

· Program de lucru full-time (8:30-17:30)

· Posibilitatea reala de a avansa si de a-ti descoperi/dezvolta si alte abilitati

· Acces intr-un domeniu aflat in plina expansiune – IT-ul

· Vei cunoaste oameni de la marii producatori IT: Cisco, Microsoft, Oracle, Dell, VMware, IBM si multi altii

· Acces la resurse umane calificate, cu experienta in domeniul lor de activitate, ca mentori

· Acces la materiale de training pentru produsele / tehnologiile specifice descrierii jobului

· Acces la cursurile oferite de Academia Credis

· Abonament medical premium la o clinica privata de top; beneficii la clinici stomatologice

· Birou modern langa mall Plaza Romania; reduceri (10-30%) la magazine partenere din cadrul mall-ului; reduceri negociate la nivel de grup pentru abonamente la World Class

CV

Letter of intent

Daca te intrebi ce responsabilitati vei avea

 

  • Vei dezvolta constant relatia cu o parte din vendorii din portofoliul companiei.
  • Vei realiza raportarile (lunare, trimestriale, anuale, de la caz la caz), pentru vendorii alocati in portofoliul tau.
  • Vei oferi suport pentru echipa de vanzari, in ceea ce priveste proiectele de training, ofertele, documente, rapoarte, prezentari, planuri de afaceri etc.
  • Vei crea pachete de produse si servicii pentru clienti
  • Vei colabora cu echipa de marketing, in pregatirea de prezentari de produse pentru colegii din sales si clienti
  • Vei pregati calendarul de traininguri anual, impreuna cu colegii din echipa de scheduling.
  • Vei fi responsabil de cresterea cifrelor pe vendorii din portofoliu

 

Ce profil de candidat ne dorim?

  • Absolvent de studii superioare
  • Experienta intr-un rol similar – minim 3 ani
  • Experienta in industria de IT, de preferat intr-un business de training
  • Engleza la nivel avansat
  • MS Office
  • Atentie la detalii, persoana organizata
  • Persoana cu spirit antreprenorial puternic, proactiva. We need a „DO-er”
  • Gandire critica si analitica
  • Abilitati puternice de project management

 

Ce iti putem oferi?

 

Pachet financiar motivant

Abonament medical la o clinica privata de top, impreuna cu beneficii la mai multe clinici stomatologice

Program flexibil

Mediu de lucru intr-un birou modern, de tip premium, langa mall (Plaza Romania)

Reduceri la diverse magazine partenere din mall

Sansa de a face parte dintr-o echipa tanara, intr-un mediu de lucru ce sustine dezvoltarea ta continua, o echipa caracterizata prin buna dispozitie (valorile noastre sunt: competenta, integritate, flexibilitate, performanta, FUN)

CV

Letter of intent